Лабурцева, О. І.
    Статистичний аналіз та прогноз тенденцій розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні [Текст] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2012. - № 11. - С. 15-19. - Бібліогр. с.19 (9 назв)
Рубрики: Виставки--Статистичні дані--Україна
Анотація: У статті досліджено тенденції розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні за період 2004-2012 рр. та розроблено прогноз основних показників на 2012-2015 рр.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лабурцева, О. І.
    Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика [] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 24-27. - Бібліогр. с.27 (7 назв)
ББК 65.9 (4Укр)42
Рубрики: Продовольчі товари--Брендинг--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лабурцева, О. І.
    Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій [] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2015. - № 6. - С. 11-14. - Бібліогр. с.14 (2 назви)
ББК 65.9(4Укр)42
Рубрики: Продовольчі товари--Брендинг--Україна

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Лабурцева, О. І.
    Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств [Текст] / О. І. Лабурцева // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 79-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Управління ризиками
Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства -- маркетингові ризики -- управління ризиком -- репутаційні ризики
Анотація: Визначено сутність маркетингових ризиків торговельних підприємств. Запропоновано розрізняти суб'єктивні ризики, зумовлені станом торговельного підприємства та його цільового ринку, і суб'єктивні ризики, що виникають у процесі інформаційного забезпечення та прийнятті маркетингових управлінських рішень. Охарактеризовано етапи управління маркетинговими ризиками на торговельному підприємстві. Розглянуто маркетинговий інструментарій зниження репутаційних ризиків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лабурцева, О. І.
    Методичні аспекти обгрунтування цін для участі в тендері [Текст] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2017. - № 11. - С. 10-14 : табл. - Бібліогр. с. 14 (15 назв)
Рубрики: Тендер (екон.)--Ціноутворення
Анотація: У статті розглянуто сутність тендеру та його роль як інструмента захисту вільної конкуренції у сфері публічних та комерційних закупівель. Розкрито визначальну роль обгрунтування ціни при формуванні тендерної пропозиції. Проаналізовано існуючі науково-практичні підходи до тендерного ціноутворення і на цій підставі рекомендовано удосконалену процедуру обгрунтування ціни для тендерної пропозиції. Показано, що найголовнішою проблемою при встановленні ціни є визначення ймовірності виграшу тендеру при кожній з альтернативних цін. Для визначення такої ймовірності доцільно формувати бази даних про ціни, призначені основними конкурентами у попередніх тендерах, та визначати розподіли ймовірності цін для кожного конкурента. Розглянуто приклад застосування рекомендованої процедури обгрунтування ціни для участі в тендері.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лабурцева, О. І.
    Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / О. І. Лабурцева, Г. В. Алданькова // Економіка України. - 2018. - № 9. - С. 139-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетингові комунікації
Кл.слова (ненормовані):
системний підхід -- маркетингові дослідження -- моделювання -- прогнозування
Анотація: Визначено сутність і особливості маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі. Обґрунтовано принципи управління системою маркетингових комунікацій. Для реалізації цих принципів рекомендовано імплементувати у процес управління комунікаціями додаткові специфічні функції. Проведено апробацію запропонованого методичного підходу за матеріалами підприємств роздрібних торговельних мереж на ринку України. Обґрунтовано заходи щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі та виконано прогнозування комунікативних ефектів цих заходів.


Дод.точки доступу:
Алданькова, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)