Лазаренко, С. В. Класифікація операторів однієї дискретної антисипаційної системи першого порядку [Текст] / С. В. Лазаренко, А. С. Макаренко> // Системні дослідження та інформаційні технології. - 2013. - № 1. - С. 97-106 : рис. - Бібліогр.: с. 106 . - ISSN 1681-6048 Рубрики: Системний аналіз Кл.слова (ненормовані): математичне моделювання -- моделювання обчислювальних систем із випередженням -- антисипаційна система -- інформатика -- теорія прийняття рішень Дод.точки доступу: Макаренко, А. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лазаренко, С. В. Модель організації освітього процесу для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читання майбутніми військовими фахівцями з використанням мобільних додатків і технологій [Текст] / С. В. Лазаренко> // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 18-22. - Бібліогр.: с. 22 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): лексико-граматична компетентність -- мобільні додатки -- модель Анотація: У статті розглядається модель організації освітнього процесу для самостійного оволодіння курсантами англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні з використанням мобільних додатків і технологій. З'ясовані критерії, за якими розроблялась модель та проаналізовано обсяг навчального часу з метою імплементації цієї моделі в освітній процес. Виявлені ефективні прийоми навчання за допомогою мобільних додатків і технологій, що сприяло формуванню навчально-стратегічної компетентностей та самостійному оволодінню англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні. Пояснено процедуру аналізу курсантами власних досягнень та уточнено структурні елементи мобільного додатку Google+ та авторського мобільного додатку "Mobile Learning Class". Визначено етапи формування навчально-стратегічної компетентності в єдності з лексико-граматичною компетентністю у читанні як з боку викладача, так і з боку курсанта. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Лазаренко, С. В. Особливості використання мобільних додатів Google та "Mobile Learning Class" для самостійного оволодіння курсантами англомовною лексико-граматичною компетентністю в читанні [Текст] / С. В. Лазаренко> // Іноземні мови. - 2018. - № 2. - С. 27-33 Рубрики: Англійська мова--Вища освіта--Мобільні додатки Кл.слова (ненормовані): мобільні додатки -- лексико-граматична компетентність -- читання Анотація: У статті розглянуто питання впровадження в освітній процес безкоштовних мобільних додатків, які сприятимуть самостійному оволодінню курсантами англомовною лексико-граматичною компетентністю в читанні. Досліджено проблему поетапного налаштування мобільних додатків і сервісів Google та з'ясовано технічні особливості їх використання як викладачем, так і курсантами. Уточнено послідовність дій учасників освітнього процесу щодо застосування мобільного додатка "Mobile Learning Class", розробленого автором цієї публікації. Виявлено технічні труднощі, що можуть виникати в тих, хто навчається, під час використання мобільних додатків. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |