Майєр, Н. В.
    Навчальні ігри на уроці французької мови [Текст] / Н. В. Майєр ; Відкр. міжнар. ун-т розв. люд. "Україна" // Іноземні мови. - 2011. - № 2. - С. 47-48 : ілюстр. - Текст укр., фр
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
лексичні навички -- узагальнення лексичного матеріалу -- фонетичні ігри
Анотація: У статті розглядаються навчальні ігри з іноземної мови як один із ефективних способів навчання іноземної мови у початковій школі. Наводяться приклади ігор

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Принципи методики самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій [Текст] / Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2012. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: с. 25 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології -- писемне спілкування -- самостійне оволодіння
Анотація: У статті розглядаються принципи методики самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням студентами немовних вищих навчальних закладів з використанням дистанційних технологій, пропонується визначення поняття самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням та його мета.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Використання Інтернет ресурсів начального призначення для формування франкомовної професійної комунікативної компетентності у майбутніх викладачів [Текст] / Майєр Н.В. ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 1. - С. 24-27. - Бібліогр.: с. 27 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології навчання -- викладач французької мови -- ресурси навчального призначення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Малюх, А. О.
    Використання електронних тестових завдань для контролю рівня сформованості франкомовної граматичної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / А. О. Малюх, Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 64-66 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 66 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
граматичні навички -- навчальні досягнення учнів -- редагування тестів


Дод.точки доступу:
Майєр, Н. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Вимоги до сучасного викладача іноземних мов вищого навчального закладу [Текст] / Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2013. - N 3. - С. 19-24. - Бібліогр.: с. 23 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- методична компетентність -- ІКТ- компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Методична субкомпетентність майбутнього викладача французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності [Текст] / Н. В. Майєр ; Київ. нац. лінгв. ун-т // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 37-44. - Бібліогр.: с. 43 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
майбутній викладач -- методичні знання -- методичні навички
Анотація: У статті охарактеризовано методичну субкомпетентність майбутнього виклада французької мови з удосконалення професійно орієнтованої орфографічної компетентності. Спираючись на особливості професійно орієнтованої орфографічної компетентності майбутніх учителів французької мови, визначено методичні знання, навички та вміння, якими повинні оволодіти магістранти для ефективної реалізації професійно-методичної діяльності з формування у студентів зазначеної компетенції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Програма вибіркової навчальної дисципліни "Методика реалізації міжкультурної мовної освіти" для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.02 Мова і література (англійська, іспанська, німецька, французька) [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2017. - № 4. - С. 46-48
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна мовна освіта -- професійно-методична компетентність -- мовленнєві навички
Анотація: У публікації представлено навчальну програму вибіркової дисципліни "Методика реалізації міжкультурної мовної освіти" для студентів другого (магістерського) рівня (спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація014.02 Мова і література (англійська, іспанська, німецька, французька)). Конкретизовано предмет вивчення дисципліни, сформульовано її мету і завдання, визначено інформаційний обсяг змістових модулів, форму підсумкового контролю і засоби діагностики успішності навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Освітньо-професійна програма "Французька мова і друга західноєвропейська мова, зарубіжна література, методика навчання іноземних мов і культур у закладах вищої освіти" [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 36-40 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Французька мова--Навчальна програма--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
французька мова -- освітня програма -- західноєвропейська мова
Анотація: У публікації представлено освітньо-професійну програму для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти на здобуття освітнього рівня "магістр" за спеціальністю 014 Середня освіта, спеціалізацією 014.02 Мова і література (французька) галузі знань 01 Освіта / Педагогіка, які отримують кваліфікацію магістра освіти, викладача французької мови і другої західноєвропейської мови та зарубіжної літератури, викладача методики навчання французької мови і другої західноєвропейської мови, філолога.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ніколаєва, С. Ю.
    Критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки доктора філософії [Текст] / С. Ю. Ніколаєва, Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 3. - С. 35-47 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Оцінювання
Кл.слова (ненормовані):
доктор філософії -- засоби діагностики -- контроль
Анотація: У публікації представлено критерії оцінювання, форми контролю і засоби діагностики результатів професійно-практичної підготовки докторів філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки спеціалізації "Теорія і методика навчання (германські/романські мови)" під час асистентської практики з іноземної мови, асистентської і доцентської практики з дисциплін обраної наукової спеціалізації. Визначено цілі й основні завдання кожного з видів практик, описано процедуру оцінювання результатів, конкретизовано форму підсумкового контролю.


Дод.точки доступу:
Майєр, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Тестова компетентність майбутнього вчителя іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2018. - № 4. - С. 37-41
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
тестова компетентність -- методичні знання -- методичні вміння
Анотація: Нова парадигма сучасної вітчизняної педагогічної освіти вимагає оновлення змісту і форм професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов і культур, зокрема готовності до ефективної організації контролю процесу і результату формування в учнів іншомовної комунікативної компетентності. У цьому контексті набуває актуальності формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур як здатності добирати, самостійно розробляти тести й ефективно використовувати тестові технології для реалізації контролю рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та окремих її складників. Тестова компетентність в єдності її компонентів - специфічних методичних знань і методичних умінь - формується під час вивчення спеціальної дисципліни професійно-методичної підготовки "Сучасні підходи до тестування у навчанні іноземних мов" відповідно до навчального плану для студентів спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.02 Середня освіта (мова і література).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2019. - № 1. - С. 22-29 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- особистісно-діяльнісний підхід -- проектний підхід -- рефлексивний підхід
Анотація: Важливою передумовою ефективного формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур є коректний вибір підходів з урахування кінцевої мети й умов навчання, володіння студентами базовими методичними знаннями та вміннями. У статті обгрунтовано доцільність використання низки підходів до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур та сформульовано принципи, які сприяють їх ефективній реалізації в освітньому процесі на першому (бакалаврському) рівні в закладах вищої освіти. Компетентнісний підхід полягає в розвитку в студентів здатності застосовувати набуті методичні знання в практичній професійно-методичній діяльності з проектування, організації та реалізації тестового контролю для перевірки рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності й реалізується на основі принципу моделювання професійно-методичної діяльності вчителя іноземних мов, принципу реалізації змісту навчання шляхом використання адекватних форм, методів і засобів формування тестової компетентності. Особистісно-діяльнісний підхід реалізується в єдності обох його складників на основі принципу пріорітету індивідуальності студента як суб'єкта навчання та учіння, принципу добору змісту навчання та учіння з урахуванням особливостей планування та організації вчителем тестового контролю, принципу різноцільового використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проектний підхід передбачає залучення студентів до проектної діяльності, а специфічним методичним принципом його реалізації визначено принцип використання індивідуальних проектних завдань на етапі рубіжного контролю рівня сформованості тестової компетентності. Рефлексивний підхід забезпечує формування і розвиток методичної рефлексії, а засадничими принципами його реалізації визначено принцип використання різних методів навчання для розвитку методичної рефлексії, принцип забезпечення студентів засобами самоконтролю за процесом і результатом учіння. Обрані підходи становлять методологічне підгрунття для вивчення структури і змісту спеціальної дисципліни професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов і культур "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Професійно-методичні завдання для формування і розвитку методичних умінь як складника тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 39-46 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
класифікація -- тестова компетентність -- професійно-методичне завдання
Анотація: Професійно-методичне завдання є засобом навчально-пізнавальної діяльності для формування і розвитку в майбутніх учителів іноземних мов і культур методичних умінь добору навчального матеріалу, аналізу тестових завдань та їх самостійного укладання з метою реалізації тестового контролю рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та окремих її складників. Під час виконання професійно-методичних завдань активізуються методичні знання та розвиваються специфічні методичні вміння майбутніх учителів проектувати, організовувати та реалізувати контроль з використанням лінгводидактичного тестування. У процесі формування і розвитку методичних умінь професійно-методичні завдання виконують навчальну, мотивувальну, інтегрувальну, розвивальну та контрольну функції. У статті обґрунтовано і представлено класифікацію професійно-методичних завдань за одним основним (характер методичних дій учителя іноземних мов і культур) і двома додатковими (місце виконання, режим виконання) критеріями. За критерієм "характер методичних дій учителя іноземних мов і культур" визначено рецептивно-аналітичні, репродуктивні, творчі професійно-методичні завдання, які спонукають студентів до спостереження, аналізу, узагальнення, класифікації, відтворення, прогнозування, розроблення, презентації, за критерієм "місце виконання" - аудиторні і позааудиторні професійно-методичні завдання, за критерієм "режим виконання" - індивідуальні, парні, групові (у малих групах). Визначено види професійно-методичних завдань за основним критерієм: аналіз, класифікація (рецептивно-аналітичні), доповнення, коригування (репродуктивні), розроблення (творчі). Сформульовано вимоги до професійно-методичних завдань: функціональність, практичне спрямування, урахування характеру методичних дій учителя іноземних мов і культур у процесі проектування, планування і організації тестового контролю рівня сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та її компонентів. Приклади професійно-методичних завдань наведено французькою мовою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Зміст і структура навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2019. - № 3. - С. 26-33 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Англійська мова--Викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
тестова компетентність -- професійно-методична підготовка -- навчальна дисципліна
Анотація: У статті описано зміст і структуру навчальної дисципліни "Сучасні підход до тестування в навчанні іноземних мов і культур" для професійно-методичної підготовки студентів спеціальності 014 Середня освіта спеціалізації 014.02 Середня освіта (мова і література) першого (бакалаврського) рівня освіти, які здобувають кваліфікацію вчителя іноземних мов. Сформульовано мету і завдання навчальної дисципліни, визначено форми організації навчального процесу (лекції, практичні заняття, самостійна робота студентів). Навчальна дисципліна містить два змістових модулі - "Теоретичні основи лінгводидактичного тестування в навчанні іноземних мов і культур" й "Методика розроблення тестів і проведення лінгводидактичного тестування сформованості в учнів іншомовної комунікативної компетентності та її складників", у межах яких запропоновано тематику і зміст шести лекцій і семи практичних занять. Структура навчальної дисципліни відображає розподіл кількості годин, відведених для проведення лекцій, практичних занять та самостійної роботи студентів. Оволодіння студентами тестовою компетентністю як результат вивчення навчальної дисципліни перевіряється під час виконання модульної контрольної роботи (рубіжний контроль) та заліку (підсумковий контроль). Модульна контрольна робота передбачає виконання та захист індивідуального проектного завдання, приклад якого наведено в статті. На заліку студенти демонструють методичні знання під час відповіді на теоритичні питання та методичні вміння в процесі виконання завдань на укладання тестів за заданими викладачем параметрами. У публікації також конкретизовано загальні та фахові компетентності, яких набувають майбутні вчителі в процесі вивчення навчальної дисципліни та програмні результати навчання. Запропоновані структура і зміст навчальної дисципліни можуть слугувати орієнтиром для викладачів у процесі розроблення робочої програми з урахуванням конкретних умов професійно-методичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Майєр, Н. В.
    Контроль і оцінювання тестової компетентності майбутніх учителів іноземних мов і культур [Текст] / Н. В. Майєр // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 19-25 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
учитель іноземнох мов і культур -- тестова компетентність -- контроль
Анотація: Контроль окремих компонентів методичної компетентності майбутніх учителів іноземнох мов і культур та прийоми його реалізації є важливими для всебічного моніторингу процесу і результату її формування. Однією із передумов ефективної професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов і культур є науково обґрунтований, методично коректний добір форм, методів, прийомів і засобів контролю тестової компетентності (як компоненту методичної компетентності), якою майбутні вчителі оволодівають у процесі вивчення навчальної дисципліни "Сучасні підходи до тестування у навчанні іноземних мов і культур". Метою контролю тестової компетентності є оцінювання навчальних досягнень студентів та визначення кореляції між запланованими і реальними результатами оволодіння майбутніми вчителями іноземних мов і культур специфічними методичними знаннями та методичними вміннями розроблення лінгводидактичніх тестів. Контроль реалізується у таких випадках: поточний, рубіжний і пвдсумковий. Методами контролю сформованисті тестової комптентності в процесі реалізації різних видів контролю є усна співбесіда, письмове тестування та модульна контрольна робота, яка проводиться у формі захисту індивідуальних проєктних завдінь. Об'єктамиконтролю є методичні завдіння та методичні вміння як складники тестової компетентності. У статті описано критерії оцінювання методичних знань і професійно-методичного завдання (поточний контроль), критерії і параметри оцінювання індивідуальних проєктних завдань (рубіжний контроль), критерії оцінювання відповіді студента під час усної співбесіди та результатів виконання практисного завдання (підсумковий контроль). За формою організації контроль тестової компетентності є індивідуальним та виконує такі функції: зворотного зв'язку, навчальну, оціночну.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)