Максимовська, Н. О. Анімація засобами мистецтва як напрям соціального виховання / Н. О. Максимовська> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - № 2. - С. 38-45. - Бібліогр. в кінці ст. - Немає в ОУНБ Рубрики: Виховання--Соціальне Кл.слова (ненормовані): соціально-виховний потенціал -- соціальне виховання -- мистецтво -- театральне мистецтво -- молодь Анотація: Мистецтво являє собою специфічну форму суспільної свідомості та людської діяльності, що робить його дієвим засобом виховання молодого покоління, а також чинником позитивного впливу на людину протягом життя. Відображання дійсності в художніх образах, що й представляють різновиди мистецтва, постає найважливішим засобом естетичного освоєння світу. |
Максимовська, Н. О. Розвиток соціальної активності студентської молоді в процесі анімаційної діяльності [Текст] / Н. О. Максимовська> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 4. - С. 31-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (11 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота з дітьми та молоддю Кл.слова (ненормовані): анімація -- анімаційна діяльність -- студентська молодь -- соціально-педагогічне середовище Анотація: У статті розглянуто специфіку анімаційної діяльності як засобу розвитку соціальної активності студентства. Охарактеризовано основні завдання анімаційної діяльності, виховні сфери, через які виявляється соціальна активність молоді. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Максимовська, Н. О. Соціально-педагогічні умови вдосконалення регіонального дозвіллєвого простору в процесі анімаційної діяльності [Текст] / Н. О. Максимовська> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 1. - С. 10-17. - Бібліогр.: с. 16 (9 назв) . - ISSN 1817-3764 Рубрики: Соціальна педагогіка--Робота з дітьми та молоддю Кл.слова (ненормовані): сфера дозвілля -- анімаційна діяльність -- дозвіллєвий простір регіону -- соціально-педагогічні умови Анотація: Розглянуто соціально-педагогічні умови вдосконалення регіонального дозвіллєвого простору засобами анімаційної діяльності, а саме: активізація соціально-виховного потенціалу складників сфери дозвілля, запровадження анімаційної діяльності соціальних суб’єктів. Проаналізовано дефініцію "регіональний дозвіллєвий простір", яка є основою теоретичного осмислення запровадження соціально-педагогічної системи у сфері дозвілля. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |