Мельник, Євгеній Юрійович.
    Як стати поєтом з "Піснями без кордонів" [Текст] / Є. Ю. Мельник // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 60-64
Рубрики: Французька мова--Вища освіта--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
франкомовна пісня -- аналіз поетичних текстів -- написання пісенних текстів
Анотація: Методична розробка описує педагогічний захід, який має на меті використання та дидактичний розвиток ідей конкурсу "Пісні без кордонів" для активізації креативного мислення студентів (рівнів В2-С1), відкриття ними музичності мовлення в його різноманітних аспектах, вільного усного та писемного висловлювання та організації ефективного засвоєння фрнцузької мови під час аналізу та написання поетичних (пісенних) текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Мельник, Євгеній Юрійович.
    Візуальна презентація публіцистичних текстів як основа розробки дидактичного сценарію для навчання франкомовного говоріння та письма [Текст] / Є. Ю. Мельник // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 14-20 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Вища освіта--Викладання--Французька мова
Кл.слова (ненормовані):
дидактичний сценарій -- іншомовне говоріння -- французька мова
Анотація: У статті запропоновано методику використання візуальної презентації публіцистичних текстів для розробки сценарію навчальних дій з оволодіння студентами уміннями франкомовного усного та писемного мовлення. Проаналізовано прийоми візуальної презентації публіцистичних матеріалів на прикладі щотижневого журналу L'Obs. Визначено рубрики, які характеризуються сталою та чіткою візуальною презентацією (заголовки, підзаголовки, сегментація тексту, розташування параграфів тощо), і дидактичні перспективи використання такого матеріалу. Зазначено, що, працюючи з текстами цих рубрик, студенти зможуть засвоїти певний лексико-граматичний матеріал у вправах, розроблених викладачем; усвідомити важливість адекватного відбору інформації для написання інформативних текстів завдяки розпізнаванню головного та другорядного; навчитися створення стислих зв'язних текстів-розповідей у відповідності до вимог рубрики; вдосконалити свої уміння говоріння та письма в умовах творчої комунікативної діяльності. Рекомендовано сконцентрувати увагу студентів на 1) чіткому структуруванні тексту для ефективного викладу та оптимального сприйняття інформації; 2) ролі плану при створенні тексту та функції заголовків при його читанні; 3) лаконічності текстів як результаті ретельного відбору мовленнєвого матеріалу та використання прийомів економії мовленнєвих засобів; 4) засобах акцентуації (кольорах, штифтах, розмірах літер та цифр) для виділення найважливіших фрагментів та надання здорової експресивності певним частина повідомлення. Запропоновану методику проілюстровано практичною розробкою для навчання франкомовного говоріння та письма студентів рівня В1-В2. Розробка містить дидактичний матеріал та сценарій навчальних дій, які орієнтують студентів у тексті та забезпечують оволодіння ними певними мовленнєвими засобами та "дорожньою картою" для здійснення власної іншомовної усної та письмової продукції.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Мельник, Євгеній Юрійович.
    Методична розробка сценарію роботи з автентичним відеоматеріалом "Знищення пам'ятників: точки зору" [Текст] / Є. Ю. Мельник // Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 54-58
Рубрики: Французька мова--Методика викладання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
рецептивні види мовленнєвої діяльності -- пасивна форма -- інфінітив минулого часу
Анотація: У методичній розробці представлено сценарій роботи з автентичним франкомовним відеоматеріалом, присвяченим проблемі нової інтерпретації історії взагалі та знищення пам'ятників у контексті руху Black Lives Matter зокрема. Значущість історичного, культурного, соціального та політичного аспектів зазначеної проблеми дозволяє забезпечити комунікативно вмотивоване оволодіння певним лексико-граматичним франкомовним матеріалом. Запропонований дидактичний матеріал допоможе студентам рівня В2 ефективно засвоїти дотичний вокабуляр, удосконалити навички вживання пасивної форми (la voix passive), конструкцій з інфінітивом минулого часу (l"infinitif passe) та способу le subjonctif. Комунікативні завдання спрямовано на розвиток умінь у рецептивних та продуктивних видах мовленнєвої діяльності шляхом сприйняття й аналізу точок зору носії мови та висловлення й аргументації власного ставлення до проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)