Міхно, О. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 64-75. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Учні--Психолого-педагогічна характеристика Історія освіти--Україна Анотація: Обгрунтовано місце і роль психолого-педагогічної характеристики особистості учня у ході диференціації навчально-виховного процесу в 1940-1980-х рр., висвітлено внесок українських психологів і педагогів Бориса Баєва, Володимира Галузинського, Григорія Костюка, Василя Сухомлинського, Ксенії Хоменко у теоретико-методичне розроблення проблеми характеристики учня у зв'язку з реалізацією індивідуального підходу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Міхно, О. П. До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. [Текст] / О. П. Міхно> // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 3. - С. 76-85. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Історія--Характеристика учня--Методи вивчення учнів--Україна, поч. ХХ ст. Анотація: Досліджено стан використання характеристики учня у практиці навчальних закладів України початку XXст. шляхом аналізу відповідної методичної літератури того часу та змісту самих характеристик. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |