Міхно, О. П.
    Психолого-педагогічна характеристика особистості учня як складова диференціації навчально-виховного процесу вітчизняної школи (40-80-ті рр. XX ст.) [Текст] / О. П. Міхно // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 3. - С. 64-75. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Учні--Психолого-педагогічна характеристика
   Історія освіти--Україна

Анотація: Обгрунтовано місце і роль психолого-педагогічної характеристики особистості учня у ході диференціації навчально-виховного процесу в 1940-1980-х рр., висвітлено внесок українських психологів і педагогів Бориса Баєва, Володимира Галузинського, Григорія Костюка, Василя Сухомлинського, Ксенії Хоменко у теоретико-методичне розроблення проблеми характеристики учня у зв'язку з реалізацією індивідуального підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Міхно, О. П.
    До питання характеристики учня у теорії та практиці навчальних закладів України початку XX ст. [Текст] / О. П. Міхно // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 3. - С. 76-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Історія--Характеристика учня--Методи вивчення учнів--Україна, поч. ХХ ст.
Анотація: Досліджено стан використання характеристики учня у практиці навчальних закладів України початку XXст. шляхом аналізу відповідної методичної літератури того часу та змісту самих характеристик.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)