Волошенюк, Д. О. Керування посадкою літаків в умовах підвищення інтенсивності повітряного руху [Текст] / Д. О. Волошенюк, С. В. Павлова> // Управляющие системы и машины. - 2017. - № 5. - С. 62-68. - Бібліогр.: с. 68 . - ISSN 0130-5395
Кл.слова (ненормовані): мікрохвильові системи -- системи навігації -- гнучкі траєкторії Анотація: Найбільш відповідним і складним етапом при зміні режиму польоту, психофізичних навантаженнях і швидкоплинністю є посадка повітряних кораблів. Метою підвищення безпеки польотів і розширення можливостей застосування авіації в різних умовах є вдосконалення систем посадки і навігаційного забезпечення літальних апаратів. Дод.точки доступу: Павлова, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Павлова, С. В. Інваріантне керування повітряним судном в умовах вітрових збурень [Текст] / С. В. Павлова, М. М. Комар> // Кибернетика и системный анализ. - 2018. - № 3. - С. 58-64 : рис. - Бібліогр.: с. 63-64 . - ISSN 0023-1274
Кл.слова (ненормовані): літак -- компенсація -- зіткнення літаків Анотація: В статті розроблено метод компенсації наслідків впливу зовнішніх збурень, які аиникають під час польоту. Здійснено його комп'ютерне моделювання. Запропоновано метод, який має переваги порівняно з наявними методами та забезпечує комфорт пасажирв і безпеку польотів. Дод.точки доступу: Комар, М. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |