Ільчук, В. П.
    Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69
Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування


Дод.точки доступу:
Пазюк, В. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ільчук, В. П.
    Інституційне забезпечення функціонування та розвитку ринку вина в Україні [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Науковий вісник Полісся. - 2015. - № 3. - С. 28-40 : табл. - Бібліогр.: с. 36-40
Рубрики: Алкогольні напої--Вина--Ринок--Україна
Кл.слова (ненормовані):
винна продукція -- нормативно-правова база -- виробництво -- обіг -- реалізація -- закон -- постанова -- алкогольна продукція -- державне управління


Дод.точки доступу:
Пазюк, В. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пазюк, В. Л.
    Визнання ефективності винного бренда [Текст] / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Бібліогр.: с. 175 . - ISSN 2411-5215
Рубрики: Торгові марки
   Алкогольні напої

   Бренд

Кл.слова (ненормовані):
КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ -- ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ -- РЕКЛАМА -- КУПІВЛЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пазюк, В. Л.
    Аналіз стану та динаміки розвитку вина в Україні [Текст] / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 4. - С. 236-242 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 241-242
Рубрики: Виноробство--Вина--Україна
Кл.слова (ненормовані):
алкоголь -- споживання -- міцні алкогольні напої


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)