Пацалюк, К. О. Особливості реклами як складового елемента комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2014. - № 2. - С. 94-96 : табл. - Бібліогр.: с. 96 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): управління рекламною діяльністю -- реклама - інструмент ринку -- переваги і недоліки -- завдання реклами -- економічна роль реклами Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Гарбузюк, І. НТП та його роль в економіці та у житті людини [Текст] / І. Гарбузюк, К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2015. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Науково-технічний прогрес Кл.слова (ненормовані): науково-технічна революція -- техніка -- науково-технічний розвиток -- наукові дослідження Дод.точки доступу: Пацалюк, К. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пацалюк, К. О. Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2015. - № 1. - С. 75-77 : табл. - Бібліогр.: с. 77 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): комунікаційна політика -- рекламна діяльність -- засоби реклами -- канали поширення -- стимулювання збуту Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пацалюк, К. О. Історія становлення маркетингу та маркетингових комунікацій [Текст] / К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2015. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: с. 74 Рубрики: Маркетинг Маркетингові комунікації Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ -- ПРОДАЖ ТОВАРІВ -- історія маркетингу -- маркетинг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пойта, І. О. Технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку [Текст] / І. О. Пойта, К. О. Пацалюк> // Вісник. - 2018. - № 1. - С. 90-93 : табл. - Бібліогр.: с.93
Кл.слова (ненормовані): електронний маркетинг -- маркетинг-мікс -- пошукова оптимізація -- маркетинг контенту -- копірайтинг -- SEO Copywriting -- вірусний маркетинг Дод.точки доступу: Пацалюк, К. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |