Пузиревич, К. В.
    Візуалізація інноваційної освітньої ідеї. Як я працювала у незвичній школі [Текст] / К. В. Пузиревич // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 6. - С. 6-13 : фот.
Рубрики: Освіта--Інновації--Досвід вчителя--Запорізька область (Україна)
   Педагогіка--Інновації в освіті

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка життєтворчості -- подолати стереотипне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Пузиревич, К. В.
    Як реально створити нову українську школу за 2-3 роки. Акмеологічна проектна лабораторія життєтворчості особистості [Текст] : точка зору / К. В. Пузиревич // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 3. - С. 13-21 : іл.
Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення
   Нова українська школа--Особистість - формування

Кл.слова (ненормовані):
навчальна самоорганізація -- технологія проетивного життєздійснення -- інноваційна освітня парадигма
Анотація: Чи зможе освіта виконати свою цивілізаційну місію? Коли в Україні з'явиться нова школа? Наскільки тривалим буде цей процес?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пузиревич, К. В.
    Порівняльна характеристика традиційного та інноваційного педагогічних процесів [Текст] : точка зору / К. В. Пузиревич // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 5. - С. 24-28 : фот.
Рубрики: Педагогічний процес--Наукова організація
   Освітня діяльність--Інновації--Управління

Анотація: Хто визначає мету уроку та способи її досягнення? На чиє самовираження зорієнтовано процес навчання? Якою мірою задовольняється потреба учнів у спілкуванні? Яким чином ураховують індивідуальні особливості учнів? Як управляють освітньою діяльністю? Яким є ступінь колективності навчальної праці? Яким за характером є педагогічний процес? Якими є освітні пріоритети в цілому?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)