Пузиревич, К. В. Візуалізація інноваційної освітньої ідеї. Як я працювала у незвичній школі [Текст] / К. В. Пузиревич> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 6. - С. 6-13 : фот. Рубрики: Освіта--Інновації--Досвід вчителя--Запорізька область (Україна) Педагогіка--Інновації в освіті Кл.слова (ненормовані): педагогіка життєтворчості -- подолати стереотипне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пузиревич, К. В. Як реально створити нову українську школу за 2-3 роки. Акмеологічна проектна лабораторія життєтворчості особистості [Текст] : точка зору / К. В. Пузиревич> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 3. - С. 13-21 : іл. Рубрики: Нова українська школа--Інноваційні перетворення Нова українська школа--Особистість - формування Кл.слова (ненормовані): навчальна самоорганізація -- технологія проетивного життєздійснення -- інноваційна освітня парадигма Анотація: Чи зможе освіта виконати свою цивілізаційну місію? Коли в Україні з'явиться нова школа? Наскільки тривалим буде цей процес? Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пузиревич, К. В. Порівняльна характеристика традиційного та інноваційного педагогічних процесів [Текст] : точка зору / К. В. Пузиревич> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 5. - С. 24-28 : фот. Рубрики: Педагогічний процес--Наукова організація Освітня діяльність--Інновації--Управління Анотація: Хто визначає мету уроку та способи її досягнення? На чиє самовираження зорієнтовано процес навчання? Якою мірою задовольняється потреба учнів у спілкуванні? Яким чином ураховують індивідуальні особливості учнів? Як управляють освітньою діяльністю? Яким є ступінь колективності навчальної праці? Яким за характером є педагогічний процес? Якими є освітні пріоритети в цілому? Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |