Пушкарьова, Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу / Т. О. Пушкарьова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 7-10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): навчальна інформація -- інтерактивність -- електронні освітні ресурси -- навчальні модулі -- інформаційні технології навчання -- інформаційна культура Анотація: У статті розглядаються педагогічні можливості використання електронного навчального контенту для розвитку учнів і формування їх світосприйняття, що допоможе учителеві у підготовці до уроків використовувати сучасні інформаційні технології і сприятиме розширенню і збагаченню уявлень учнів про навколишній світ, формуванню їх інформаційної культури. Все экземпляры списаны |
Пушкарьова, Т. О. Давайте навчатися дистанційно! / Т. О. Пушкарьова, О. А. Ходорковський> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 20-21. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання Анотація: З розвитком комп’ютерних технологій дистанційне навчання стало досить актуальною темою для багатьох працівників навчальних закладів, учнів і їхніх батьків. Дод.точки доступу: Ходорковський, О. А. |
Пушкарьова, Т. О. Роль ІКТ в створенні єдиного європейського освітнього простору / Т. О. Пушкарьова> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 6-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Інформатика--Зарубіжний досвід Анотація: Важливість розвитку і впровадження ІКТ в усі сфери життя, особливо в системи освіти, визнається всіма європейськими державами, що підтверджується міжнародними документами, такими, як Стратегії розвитку країн Європейського Союзу «ЄС 2020», Окінавська Хартія глобального інформаційного суспільства тощо. Одними з пріоритетних напрямів розвитку держав європейські країни визначили освіту, дослідження, інновації, творчий потенціал з подальшим створенням, підтримкою і розвитком цифрової економіки, набуттям відповідних цифрових знань, умінь і навичок, отримання цифрової грамотності (ІКТ-грамотності) громадянами європейських країн. |
Пушкарьова, Т. О. Учитель і учень в сучасному інформаційному просторі / Т. О. Пушкарьова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 2. - С. 26-27. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Інформатизація Інформатика--Електронні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інформаційний простір Анотація: В статті систематизовані інформаційні ресурси в освіті, та коротка характеристика кожному з них. |
Пушкарьова, Т. О. Електронний супровід навчання: технології і стримуючі чинники в умовах реформування школи [Текст] / Т. О. Пушкарьова> // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 3. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Школа--Реформування--Інформаційно-комунікативні технології--Електронний супровід Анотація: Розкрито декотрі аспекти застосування комп'ютерно-орієнтованих технологій навчання у шкільній освіті та основні застереження до процесу діджиталізації навчання. Акцентовано на взаємозалежності інформатизації освіти від індустрії засобів навчання, їх широкому впровадженні в освітню практику й викликами реальної освітньої практики, зокрема в початковій школі. Наголошено на невпинному зростанні ролі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в інноваційному педагогічному проектуванні у системі загальної середньої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |