Раєвнєва, Олена.
    Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг / О. Раєвнєва // Вища школа. - 2015. - № 9-10. - С. 109-126 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Менеджмент вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
автономність вищих навчальних закладів -- іміджева привабливість ВНЗ -- конкурентоспроможність ВНЗ -- система управління іміджевою привабливістю ВНЗ
Анотація: Розглядаються поняття іміджевої привабливості ВНЗ та зв’язок цього поняття з академічною автономією, що є її метою. Досліджено еволюцію автономії ВНЗ у світовому освітньому просторі, доведено, що автономія університетів є одним із важливих принципів розвитку ВНЗ у ХХІ ст. На підставі аналізу нового Закону України "Про вищу освіту" визначено цільові орієнтири розвитку системи вищої освіти в Україні. Запропонована класифікація цільових груп ВНЗ дозволила розробити систему факторів іміджевої привабливості та систему заходів з її посилення. Доведено, що іміджева привабливість є частиною загальної привабливості ВНЗ та формується і підтримується у межах іміджевої політики університету. На підставі застосування кібернетичного підходу розроблено схему системи управління іміджевою привабливістю ВНЗ. Подальші розробки цієї проблематики мають бути спрямовані на формування паспорта іміджевої політики ВНЗ та внутрішньокорпоративної системи гармонійного функціонування складових іміджевої привабливості універистету.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)