Ревасевич, Ірина.
    Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Освіта--Теорія й методологія
Кл.слова (ненормовані):
освітня система -- освітологія -- едукологія -- освітознавство -- теорія освітньої діяльності -- вітакультурна методологія
Анотація: Дослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій "освітологія", "едукологія", "освітознавство" та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Ревасевич, Ірина.
    Проблема виокремлення та інтегрування форм життєздійснення людини у світі (Тринадцяте зібрання авторської наукової школи професора Анатолія Фурмана) [Текст] / І. Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2015. - № 3. - С. 105-114
Рубрики: Наука--Наукова школа
   Наука--Наукові комунікації

   Психологія--Наукове життя

Кл.слова (ненормовані):
авторська наукова школа
Анотація: 17-19 лютого 2015 року у стінах Тернопільського національного економічного університету відбулося Тринадцяте зібрання представників наукової школи проф. Анатолія Фурмана. В статті презентовано учасників та тематику їх доповідей.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)