Ревасевич, Ірина. Методологічна рефлексія складників освітології як інтегрального наукового напряму [Текст] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство. - 2014. - № 3. - С. 57-68. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Теорія й методологія Кл.слова (ненормовані): освітня система -- освітологія -- едукологія -- освітознавство -- теорія освітньої діяльності -- вітакультурна методологія Анотація: Дослідження презентує структурно-параметричний синтез і порівняльний аналіз вітчизняних і зарубіжних наукових підходів цілісного вчення про освіту. Здійснена методологічна рефлексія вказаних теоретичних систем дозволила визначити сутнісні відмінності наявних в широкому обігу дефініцій "освітологія", "едукологія", "освітознавство" та порівняти об’єкт, предмет, основні тематизми й узмістовлення у напрацюваннях українських і світових дослідників. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ревасевич, Ірина. Проблема виокремлення та інтегрування форм життєздійснення людини у світі (Тринадцяте зібрання авторської наукової школи професора Анатолія Фурмана) [Текст] / І. Ревасевич> // Психологія і суспільство. - 2015. - № 3. - С. 105-114 Рубрики: Наука--Наукова школа Наука--Наукові комунікації Психологія--Наукове життя Кл.слова (ненормовані): авторська наукова школа Анотація: 17-19 лютого 2015 року у стінах Тернопільського національного економічного університету відбулося Тринадцяте зібрання представників наукової школи проф. Анатолія Фурмана. В статті презентовано учасників та тематику їх доповідей. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |