Роговець, Любов. Постійні магніти. Магнітне поле Землі. Вплив магнітного поля Землі на живі організми [Текст] / Л. Роговець> // Фізика (Шкільний світ). - 2017. - № 5. - С. 29-32 Рубрики: Магнітні поля--Вплив--Здоров'я--Урок-знайомство Кл.слова (ненормовані): довкілля -- фізичні явища -- магнітні бурі -- симптоми погіршення самопочуття Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Роговець, Любов. Партнери в навчанні. Традиції та інновації, програми та проекти, досвід і перспективи [Текст] / Л. Роговець> // Фізика (Шкільний світ). - 2017. - № 5. - С. 33-36 : рис. Рубрики: Методика викладання--Інновації -- Інноваційні проекти--Програми навчальні Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні конкурси -- креативні здібності -- акмеологія -- інформаційний простір Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Роговець, Любов. Концепція інтегрованого навчання дисциплін природничо-математичного циклу. Авторський проект [Текст] / Любов Роговець> // Фізика (Шкільний світ). - 2019. - № 1. - С. 17-36 : рис. - Бібліогр.: с. 36 Рубрики: Фізика--Природничо-математичні науки--Концепція--Методика навчання Кл.слова (ненормовані): планетарне мислення -- міжнауковий процес -- гуманізація -- теоретичне мислення Анотація: Відповідно до світових стандартів освіти, розробка Державних стандартів природничо-математичної освіти в Україні базується на філософському підході до інтеграції різнорідних ознак, поглядів на людину й суспільство, гуманізації та гуманітаризації освіти. Цього вимагає й завдання формувати планетарне мислення сучасної людини, відхід від утилітарного технократизму, нехтування людиною, духовними й культурними надбаннями. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Роговець, Любов. Здоров'я людини - найвища цінність. Інтегрований день [Текст] / Любов Роговець, Вікторія Чернишева> // Фізика (Шкільний світ). - 2019. - № 1. - С. 37-55 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 54. - Дод. Рубрики: Здоров'я людини--Безпека життєдіяльності--Фізика--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- зміцнення здоров'я -- філософія життя -- екологічні негаразди Анотація: Автор статті вважає, щоб втілити в життя інтегроване навчання, необхідно заздалегідь сформувати в школі команду з учителів та адміністрації, які зацікавлені ідеєю інтегрованого навчання. Необхідно залучити дітей до планування, а у день інтегрованого навчання вчитель має допомогти учням, які не справлятимуться. Для підвищення ефективності інтегрованих днів використовуються демонстраційні матеріали, анкетування. Новизна, глибина, логічність і послідовність - основа плідного партнерства на уроці, орієнтир активної пізнавальної діяльності та творчості. Дод.точки доступу: Чернишева, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |