Романенко, Михайло. Освіта для стійкого розвитку як методологічна основа інтеграції змісту постнекласичної освіти [Текст] : філософія школи / М.Романенко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Стійкий розвиток--Дослідження--Україна Кл.слова (ненормовані): стійкий розвиток -- постнекласична освіта -- філософія освіти Анотація: Проаналізовано проблеми використання методологічного змісту теорії стійкого розвитку у процесі становлення постнекласичної освіти. Обгрунтовано роль освіти для сталого розвитку для ефективного управління освітніми змінами. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Романенко, Михайло Філософія освіти: проблеми конституювання [Текст] / Михайло Романенко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 34-40. - Бібліогр.: с. 40 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): генезис -- освітня сфера -- об'єкт -- предметне поле -- мета Анотація: Інноваційний розвиток вітчизняної освіти опирається на розробку її нового теоретико-методологічного фундаменту. Інтегрованим виразом цього стало становлення такої міждисциплінарної галузі знання, як філософія освіти. Автор розкриває досягнення та проблеми в цій царині знання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Романенко, Михайло. Духовність як складова змісту та цілей постсучасної освітньої діяльності: на перетині релігійних та світських духовних цінностей [Текст] : наука - школі / М. Романенко > // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Філософія освіти Духовна культура--Виховання Кл.слова (ненормовані): раціоналізм -- релігія -- цінності -- цілі освіти Анотація: У статті здійснено аналіз змісту духовності в освітньому процесі. Ставиться проблема поєднання релігійних та духовних цінностей у процесі формування духовної культури підростаючого покоління. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |