Савченко, Юлія. Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [Текст] / Ю. Савченко> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 17-18. Рубрики: Інтернет-маркетинг Соціальні мережі Спілкування з аудиторією Анотація: У статті розглянуто використання соціальних мереж для підтримки репутації бренда на високом рівні, для збільшення аудиторії спільнот, у яких представлена компанія і для ведення діалогу з клієнтами. |
Савченко, Юлія. Айкідо – як усе починалося? [Текст] / Юлія Савченко> // Безпека життєдіяльності. - 2015. - №7. - С. 17 Рубрики: Бойові мистецтва--Айкідо--Розвиток--Київ, місто (Україна) Анотація: Сьогодні групи для дітей та дорослих з айкідо діють в різних районах Києва. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |