Савченко, Юлія.
    Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [Текст] / Ю. Савченко // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 17-18.
ББК 65
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Соціальні мережі

   Спілкування з аудиторією

Анотація: У статті розглянуто використання соціальних мереж для підтримки репутації бренда на високом рівні, для збільшення аудиторії спільнот, у яких представлена компанія і для ведення діалогу з клієнтами.





    Савченко, Юлія.
    Айкідо – як усе починалося? [Текст] / Юлія Савченко // Безпека життєдіяльності. - 2015. - №7. - С. 17
ББК 75.715.8
Рубрики: Бойові мистецтва--Айкідо--Розвиток--Київ, місто (Україна)
Анотація: Сьогодні групи для дітей та дорослих з айкідо діють в різних районах Києва.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)