Семеног, О. М. Ціннісні пріорітети фахової практики у вищій школі / О. М. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 1. - С. 42-44. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища педагогічна освіта--Філологи--Україна Філологічна освіта--Педагогічні навчальні заклади--Україна Анотація: У статті окреслено особливості фахової практики як соціально-професійного і комунікативного феномену. Доводиться, що ціннісними пріоритетами фольклорної, літературно-краєзнавчої, діалектологічної, етнографічної, педагогічної практик у вищій філологічній школі є формування Людини, Особистості, Індивідуальності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Семеног, О. М. Етнокультурна компетентність особистості в реаліях сьогодення: аксіологічні виміри / О. М. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 3. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Етнопедагогіка українська Етнокультура--Виховання Кл.слова (ненормовані): Етнокультурна компетентність Анотація: У статті окреслено аксіологічні виміри родинних виховних, зокрема трудових традицій як потужного чинника формування етнокультурної компетентності, презентовано досвід Малобілозерської естетичної гімназії-інтернату «Дивосвіт». Доводиться, що формування етнокультурної компетентності — це складний багатовимірний процес якісних змін у когнітивній, морально-естетичній, емоційній сферах особистості. Раціональне поєднання iнтеpесiв сучасного суспiльства і наpодного родинного досвiду дає можливiсть виховувати високомоpальне суспiльство. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Семеног, О. М. Педагогічна майстерність учителя-словесника в дослідницьких рефлексіях Ніли Волошиної / О. М. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 9. - С. 2-4. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педагогічна майстерність Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): педагогічна творчість -- мистецтво слова -- мовленнєвий артистизм -- діалогічна взаємодія Анотація: У статті на основі наукових, науково-методичних праць Ніни Волошиної окреслено педагогічну майстерність учителя-словесника як самореалізацію вчителя в педагогічній діяльності, що забезпечує естетичний саморозвиток і самоактуалізацію учнів. Акцентується увага на особливостях уроку літератури як дослідженні мистецтва слова й естетичного виховання, творчій складовій діяльності вчителя, педагогічному, мовленнєвому артистизмі, аксіологічній взаємодії учителя й учня. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Семеног, О. М. Особистість учителя у вимірах педагогічної майстерності Любові Мацько / О. М. Семеног> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2014. - № 1. - С. 2-7 Рубрики: Філологи українські--Персоналії, 20-21 ст. Анотація: У статті на основі наукових, науково-методичних праць, виступів, лекцій доктора філологічних наук, професора, академіка НАПН України Любові Іванівни Мацько окреслено педагогічну майстерність, що проявляється в авторській педагогічній діяльності, у мовно-літературній обдарованості, в самобутньому індивідуально-творчому стилі, наставництві. Акцентується увага на інтелектуальності, інтелігентності, шляхетній вихованості, духовній елітарності, відкритості особистості вчителя, вчи-теля-словесника до нових знань і вмінь у вимірах педагогічної, мовної майстерності Любові Мацько. Дод.точки доступу: Мацько, Любов Іванівна (д-р філол. наук, проф., акад. АПН України, зав. кафедри стилістики укр. мови Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова ; р. н. 1939) \про неї\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |