Скиба, Т. В.
    Детермінанти розвитку сільського підприємництва [Текст] / Т. В. Скиба // Регіональна економіка. - 2012. - № 2. - С. 55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.32
Рубрики: Економіка сільського господарства--Підприємництво--Малий бізнес
Кл.слова (ненормовані):
Зайнятість населення -- Етика підприємництва -- Податкова політика
Анотація: Узагальнено теоретико-методологічні підходи до трактування змісту поняття "сільське господарство". Проаналізовано детермінанти розвитку сільського підприємництва та визначено доцільність розмежування стимулюючих факторів процесу його розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Демчик, І.
    Молодіжне підприємництво - перспективний шанс для молодих спеціалістів [Текст] / І. Демчик, Т. В. Скиба // Вісник. - 2015. - № 2. - С. 15-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємництво--Молодь
Кл.слова (ненормовані):
малий бізнес -- середній бізнес -- молодіжна політика -- зайнятість


Дод.точки доступу:
Скиба, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Камінська, А.
    Молодіжний ринок праці в Україні, проблемний аспект [Текст] / А. Камінська, Т. В. Скиба // Вісник. - 2015. - № 2. - С. 20-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Працевлаштування--Молодь
Кл.слова (ненормовані):
молоді спеціалісти -- безробіття молоді -- зайнятість молоді


Дод.точки доступу:
Скиба, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бондар, Р.
    NETWORKING як конструктор успіху в сучасних умовах [Текст] / Р. Бондар, Т. В. Скиба // Вісник. - 2015. - № 2. - С. 29-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
нетворкінг -- соціальний капітал -- ділові контакти -- бізнес -- "колекціонування візиток"


Дод.точки доступу:
Скиба, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скиба, Т. В.
    Інституційне забезпечення розвитку підприємництва на сільських територіях України [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2015. - № 1. - С. 81-86 : рис. - Бібліогр.: с. 86
Рубрики: Підприємництво--Сільські місцевості--Україна
Кл.слова (ненормовані):
інституція -- інституційне середовище -- сільське підприємництво -- сільська економіка -- інноваційні бізнес-ідеї


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скиба, Т. В.
    Соціально-економічне та інституційне середовище розвитку сільського підприємництва [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2015. - № 3. - С. 74-79. - Бібліогр.: с. 79
Рубрики: Сільське господарство
   Соціально-економічний розвиток

   Підприємництво

Кл.слова (ненормовані):
РИНКОВА ІНФРАСТРУКТУРА -- СОЦІАЛЬНА СФЕРА СЕЛА -- АГРАРНИЙ СЕКТОР


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скиба, Т. В.
    Теоретико-методологічні основи розвитку сільського підприємництва в Україні [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 96-101 : рис. - Бібліогр.: с. 100-101
Рубрики: Сільське господарство--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
агробізнес -- соціальний ефект -- власний бізнес


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Мороз , В.
    Дауншифтинг як соціально-економічне становище [Текст] / В. Мороз , Т. В. Скиба // Вісник. - 2017. - № 2. - С. 11-12. - Бібліогр.: с. 12
УДК
Рубрики: Професійна діяльність--Зміни
Кл.слова (ненормовані):
професійне зростання -- зміна ціннісних пріоритетів -- тест-режим -- сумісництво -- фріланс -- типи самомотивації працівників
Анотація: Дауншифтинг передбачає зміну ціннісних пріоритетів, що також вимагає мужності, напруженої "роботи душі" й під силу далеко не всім. Дауншифтери - внутрішньо успішні люди. Вони свідомо гальмують власну кар'єру. Вони залишать високооплачувану роботу, яка пов'язана з надмірними навантаженнями і віднімає весь вільний час, погоджуючись на спокійну, хоча й не дуже оплачувану.


Дод.точки доступу:
Скиба, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скиба, Т. В.
    Фріланс як сучасна форма реалізації трудового потенціалу [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2017. - № 2. - С. 24-26. - Бібліогр.: с. 26
УДК
Рубрики: Зайнятість--Форми--Україна
Кл.слова (ненормовані):
вільна зайнятість -- вид самозайнятості -- дистанційна робота -- робота на дому -- фрілансер -- новий вид праці
Анотація: Мова йде про появу вільної зайнятості (фрілансу) в Україні, яка почала розвиватися тільки в останні роки. Під поняттям "фріланс" слід розуміти вид самозайнятості, орієнтований на фактичне виконання роботи, найчастіше виконуваної віддалено, без оформлення офіційних трудових відносин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скиба, Т. В.
    Вірусний маркетинг як ефективний спосіб просування товару [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2018. - № 2. - С. 142-143. - Бібліогр.: с. 143
УДК
Рубрики: Реклама--Технології
   Інтернет--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- вірусна реклама -- соціальний вірусний маркетинг


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скиба, Т. В.
    Основні орієнтації в управлінні маркетингом [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2018. - № 4. - С. 64-67 : рис. - Бібліогр.: с. 67
УДК
Рубрики: Маркетинг--Управління
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги -- інструменти маркетингу -- життєвий цикл клієнта
Анотація: У статті автор аналізує специфіку діяльності підприємств в період нерівноваги ринку, доводиться необхідність використання антикризового маркетингу для підтримки конкурентоспроможності. Запропоновано аналіз, що дозволяє сучасному підприємству грамотно вести роботу із залученням й утримання своїх клієнтів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Скиба, Т. В.
    Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу [Текст] / Т. В. Скиба // Вісник. - 2019. - № 2. - С. 85-88. - Бібліогр.: с. 88
УДК
Рубрики: Маркетинг--Інноваційні технології--Концепції
Кл.слова (ненормовані):
інструменти маркетингу -- прогнозування -- конкуренти -- філософія бізнесу
Анотація: У статті розглянуто підходи до визначення маркетингу, досліджено еволюцію його концепцій, визначено тенденції сучасного розвитку маркетингового управління, обґрунтовано важливість застосування маркетингу в ринковій економіці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)