Гузь, О. О. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №65-70 [Текст] / О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко, Н. Б. Смірнова> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 42-57. - Зміст: "Міо, мій Міо" ; "Джим Гудзик і машиніст Лукас" ; "Конрад, або Дитина з бляшанки" Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків Світова література--Планування уроків Світова література--Контрольні роботи--Завдання Письменники шведські, 20 ст. Письменники німецькі, 20 ст. Письменники австрійські, 20-21 ст. Анотація: Подано розробки уроків світової літератури за творами Астрід Ліндрен, Міхаеля Енде, Крістіне Нестлінгер та контрольний тест на основі вивченого курсу "Світова література. 6 клас". Дод.точки доступу: Тіхоненко, С. О.; Смірнова, Н. Б.; Ліндгрен, Астрід (1907-202) \про твір\; Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\; Нестлінгер, Крістін (1936) \про твір\ |
Гузь, О. О. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / О. О. Гузь , Н. Б. Смірнова> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 22-54. - Зміст: Урок № 33. Уславлення дружби й вірності у вірші О.С.Пушкіна "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади і роздуми у творі ; Урок № 34. Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ; Урок № 35. Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній ; Урок №34. Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" ; Урок № 35. Щолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі ; Урок № 36. Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецькі відлуння "Пісні над піснями" ; Урок № 37. Особливості зображення любовних переживань у вірші Роберта Бернса "Любов" ("Моя любов - рожевий квіт.") ; Урок № 38. Поєднання світу людини й світу природи у відображенні найкращих людських почуттів у вірші Генріха Гейне "Коли настав чудовий май." ; Урок № 39. Ідея вірності й любові Костянтина Симонова "Жди мене.". Поєднання долі людини з долею народу ; Урок № 40. Розвиток мовлення (усно). Поетизація високого почуття любові, особливості його художнього розкриття. Виразне читання напам’ять віршів сучасних зарубіжних та українських поетів про дружбу й кохання ; Урок № 41. Контрольна робота: написання ліричного есе на основі вивчених творів про дружбу й кохання Рубрики: Світова література--Планування уроків Уроки світової літератури--Планування уроків Письменники російські, 19 ст. Письменники російські, 20 ст. Письменники єврейські, 19-20 ст. Письменники шотландські, 18 ст.--Поети Письменники німецькі, 19 ст.--Поети Кл.слова (ненормовані): Пушкін О. С. -- Бернс Р. Дод.точки доступу: Смірнова, Н. Б.; Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\; Грін, Олександр Степанович (російський письменник ; 1880-1932) \про нього\; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\; Бернс, Роберт (шотландський поет ; 1759-1796) \про нього\; Симонов Костянтин-письменник російський, 20 ст. \про твір\; Гейне, Генріх (німецький поет, публіцист і критик ; 1797-1856) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Смірнова, Н. Б. Методичні рекомендації щодо вивчення повісті Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки" [Текст] / Н. Б. Смірнова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 4. - С. 20-26. Рубрики: Дитяча література--Нестлінґер Крістіне (р.н. 1936)--Австрія Кл.слова (ненормовані): орієнтовні матеріали до уроків -- біографічна довідка про К. Нестлінґер -- незвичайність образу Конрада -- риси характеру -- образ Берти -- робота з текстом Анотація: Запропоновано методичні рекомендації і орієнтовні матеріали, адаптовані до вивчення впродовж 4-х уроків повісті австрійської письменниці Крістіне Нестлінґер "Конрад, або Дитина з бляшанки". Подано відомості про життя і творчість автора, завдання та питання до кожного з етапів уроків, з метою здійснити аналітичне дослідження твору, охарактеризувати його головних персонажів. Дод.точки доступу: Нестлінґер, Крістіне (австрійська дитяча письменниця ; 1936) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Тема: Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецьке відлуння "Пісні над піснями" [Текст] : [урок] / О. О. Гузь, Н. Б. Смірнова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 22-24. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Письменники єврейські, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): біблійні мотиви Анотація: Подано урок на тему: "Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" Мистецьке відлуння "Пісні над піснями" для 7 класу. Дод.точки доступу: Смірнова, Н. Б.; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Тема: Шолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі" [Текст] : [урок] / О. О. Гузь, Н. Б. Смірнова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 18-21. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Письменники єврейські, 19-20 ст. Кл.слова (ненормовані): повість -- головні герої -- пісня Анотація: Подано урок на тему: "Шолом-Алейхем"Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі" для 7 класу. Дод.точки доступу: Смірнова, Н. Б.; Шолом-Алейхем (єврейський письменник, драматург ; 1859-1916) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гузь, О. О. Олександр Грін (1880-1932). "Пурпурові вітрила" [Текст] : [3 уроки] / О. О. Гузь, Н. Б. Смірнова> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 7-15. Рубрики: Російська література--Грін О. Кл.слова (ненормовані): повість-феєрія -- герої Гріна (Ассоль і Грей) -- символіка образу -- реальне й фантастичне у повісті Анотація: Запропоновано 3 уроки за наступними темами: ""Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору"; " Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній"; "Сенс поєднання реального й фантастичного в повісті Олександра Гріна "Пурпурові вітрила". Символіка образу пурпурових вітрил" для 7 класу. Дод.точки доступу: Смірнова, Н. Б. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |