Соломянюк, Наталія Миколаївна.
    Модель планування "воронки продаж" на підприємстві [Текст] / Наталія Миколаївна Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 12. - С. 10-13 : мал. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.9(4Укр)29
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетингові витрати
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий план -- воронка продаж -- конверсія
Анотація: Визначення рівня освоєння маркетингових витрат на підприємсті та можливостей їх підвищення з метою забезпечення отримання максимального прибутку обгрунтовує необхідність встановлення ефективного його розподілу. В даному випадку необхідною умовою є визначення основних прибуткових сегментів, для яких плануються маркетингові заходи та розраховуються прогнозні показники ефективності їх реалізації.