Староста, Володимир. Хімічна задача: основні етапи розв'язання [Текст] / Володимир Староста> // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 1. - С. 17-20. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання хімії--Задачі Анотація: В статті розглянуті етапи та операції, які мають місце у процесі розв'язання задач, зважаючи на важливість чіткого планування вчетелем пошукової діяльності учнів. Є примірники у відділах: ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний) |
Староста, Володимир. Задачі в навчанні хімії : молярна концентрація розчиненої речовини [Текст] / Володимир Староста> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика навчання--Хімія Кл.слова (ненормовані): задача (пряма, обернена, аналогічна), методика розв'язування, молярна концентрація розчиненої речовини. Анотація: Описано методику розв'язування та складання задач (прямих, обернених, аналогічних) з теми "Розчини" на прикладі молярної концентрації розчиненої речовини. |
Староста, Володимир. Навчальні завдання з теми "Оксиген і кисень" [Текст] / Володимир Староста> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 11-13 Рубрики: Методика навчання--Хімія Анотація: У статті розгядаються деякі приклади завдань під час вивчення Оксигену та кисню. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |