Сухарніков, Юрій. Суть поняття learning outcomec у вищій освіті України [Текст] / Ю. Сухарніков> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 7-24 : табл. - Бібліогр.: с. 8, 10-11, 13-14, 16, 20-23 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): учіння -- результати учіння -- навчання -- соціалізація -- студент -- кваліфікація -- компетенція -- компетентність Анотація: Аналізується семантичний зміст термінів learning і outcomec, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сухарніков, Юрій. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 9. - С. 30-60 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Освітні послуги Кл.слова (ненормовані): інтероперабельність -- соціальна відповідальність -- трудова функція -- компетенція -- компетентність -- кваліфікація -- відповідальність студента Анотація: Розглядаються національні особливості суперечностей ринку праці та сфери освітніх послуг. Запропоновані шляхи досягнення технічної та семантичної інтероперабельності в системі "ринок праці - сфера послуг - учень". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сухарніков, Юрій. Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України / Ю. Сухарніков> // Вища школа. - 2015. - № 11-12. - С. 35-61 Рубрики: Вища освіта--Реформування Кл.слова (ненормовані): освітнє законодавство -- освітні правовідносини -- учіння -- освітня діяльність -- освітня програма -- освітні послуги -- навчання -- кваліфікація -- Національна рамка кваліфікацій -- освітньо-кваліфікаційний рівень Анотація: Розглядаються розбіжності сутнісних засад функціонування систем вищої освіти в Україні та європейського простору вищої освіти, а також пов’язані з цим розбіжності у дидактичному трактуванні основоположних термінів, які забезпечують розробку адекватного методологічного "шлейфа" модернізації й реформування вищої освіти України, а також торкаються засад педагогічного мислення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |