Сібрук, В. Л.
    Аналіз маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa" [Текст] / В. Л. Сібрук, К. А. Кришкевич // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 71-77 : табл.; граф. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.372
Рубрики: Економіка транспорту--Авіаперевезення--Авіакомпанії "Lufthansa"--Німеччина
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- медіа-мікс -- SWOT-аналіз -- прибуток -- сили Портера
Анотація: У статті проведено аналіз впливу маркетингової діяльності авіакомпанії "Lufthansa", виявлено сильні та слабкі сторони, запропоновано конкретні рекомендації щодо покращення її збутової діяльності. Також складено прогноз прибутків на наступні роки.


Дод.точки доступу:
Кришкевич, К.А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)