Ткачук, С. В.
    Формування глобального портфеля товарів/ринків підприємством - суб'єктом зовнішньоекономічної діяльності [Текст] / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 5. - С. 92-97 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка підприємства
   Зовнішньо-економічна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
портфель товарів/ринків -- зовнішні ринки -- мікросегментація

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ткачук, С. В.
    Формування інвестиційного портфеля підприємства як інструмента зміцнення іміджу на існуючих та нових сегментах ринку [Текст] / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 3. - С. 75-80 : рис. - Бібліогр.: с. 80
Рубрики: Підприємства--Інвестиції
Кл.слова (ненормовані):
реальне інвестування -- джерела інвестиційних ресурсів -- фінансові інструменти -- інвестиційний проект -- інвестиційний портфель

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ткачук, С. В.
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 4. - С. 220-228 : рис. - Бібліогр.: 15 назв
ББК 65.9(4Укр)29
Рубрики: Економіка підприємств сфери послуг--Маркетинг--Маркетинг-мікс сфери послуг--Послуга -- Процес надання послуги
Анотація: У статті проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.


Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ткачук, С. В.
    Інтелектуальна діяльність у контексті подвійної природи інтелектуальної власності [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 5. - С. 82-90 : рис. - Бібліогр.: с. 89-90
Рубрики: Інтелектуальна власність
Кл.слова (ненормовані):
об'єкт інтелектуальної власності -- результат інтелектуальної діяльності -- правові відносини інтелектуальної власності -- інтелектуальні цінності


Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Стахурська, С. А.
    Сучасна система комунікацій підприємства як чинник успішної діяльності на ринку [Текст] / С. А. Стахурська, С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 12. - С. 112-115. - Бібліогр.: с. 115
Рубрики: Комунікації
   Підприємницька діяльність

   Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- КОРПОРАЦІЇ -- ЗВОРОТНА ІНФОРМАЦІЯ


Дод.точки доступу:
Ткачук, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ткачук, С. В.
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 194-200 : рис. - Бібліогр.: 12 назв
Рубрики: Економіка невиробничих підприємств -- Підприємства сфери послуг--Маркетинг--Послуга--Процес ослуговування -- Якість обслуговування
Анотація: У статті досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.


Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ткачук, С. В.
    Практичні підходи до формування якості послуг [Текст] : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 69-75 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Складові сукупної якості послуги
УДК
Рубрики: Послуги - якість
   Економічна діяльність--Маркетинг послуг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг послуг -- якість послуги -- якість процесу обслуговування -- якість результату обслуговування -- внутрішній маркетинг -- інтерактивний маркетинг
Анотація: Проаналізовані проблеми якості послуг із врахуванням 4-х головних специфічних рис послуг, таких як невідчутність, невіддільність від джерела, мінливість та непридатність до зберігання. Визначено, що роль людського чинника є однією з головних проблем ефективної організації процесу обслуговування. Визначені можливі дії, за допомогою яких можна мінімізувати негативний вплив людського чинника на якість послуги.


Дод.точки доступу:
Стеценко, В. А.; Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Текст] / С. В. Ткачук [та ін.] // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 3. - С. 87-95. - Бібліогр. с. 94-95 (10 назв)
Рубрики: Маркетинг--Послуги
Анотація: Предмет дослідження - складові системи маркетингу сфери нематеріального виробництва, їхня специфіка та взаємозв'язок. ??Метою написання статті є конкретизація складових успішності кожного із запропонованих на даний момент видів маркетингу нематеріальної сфери, а також дослідження системи взаємодії між ними. Запропонований системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Сформульований алгоритм функціонування внутрішнього маркетингу, досліджений взаємозв'язок внутрішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлені основні складові кожного виду маркетингу.


Дод.точки доступу:
Ткачук, С.В.; Стеценко, В.А.; Стахурська, С.А.; Стахурський, В.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)