Тіхоненко, Світлана Проблема вибору в новелі Стендаля "Ваніна Ваніні" [Текст] : матеріали до проведення заняття / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 15. - С. 36-41. - Бібліогр.: с. 41 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Французька література--Стендаль Фредерік Кл.слова (ненормовані): Стендаль Ф. -- романтизм -- урок-діалог Дод.точки доступу: Стендаль, Фредерік (французький письменник ; 1783-1842) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. Створення фанфіків на уроках літератури як один із засобів розширення читацької свідомості учнів [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 3. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Світова література--Методика викладання Анотація: Йдеться про те, що фанфік, або фенфік (від англ.fan - шанувальник), - текст, у якому використано ідеї, сюжет або персонажі оригінального твору (здебільшого літературного або кінематографічного). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. Один із засобів розширення читацької свідомості учнів [Текст] / Світлана Тіхоненко, Дар'я Маньківська> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 22-25 Рубрики: Творче мислення учнів--Розвиток Жанри літератури Кл.слова (ненормовані): фанфік Анотація: Розроблено ряд рекомендацій, як писати фанфік. Дод.точки доступу: Маньківська, Дар'я Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 19-35. - Бібліогр. с. 33. - Зміст: Урок № 14. Вальтер Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі "Айвенго". Текстуальний аналіз І розділу роману ; Урок № 15. Історичний колорит твору й засоби його створення. Динаміка сюжету, гумор ; Урок № 16. Система образів роману В.Скотта "Айвенго". Зіткнення добра, краси й справедливості з жорстокою підступністю ; Урок № 17. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби його створення. Роман Вальтера Скотта "Айвенго" на кіноекрані ; Урок № 18. Поетичне втілення теми трагедії Другої світової війни у вірші К.І.Галчинського "Пісня про солдатів Вестерплятте" ; Урок № 19. Вірш А.Маргул-Шперберга "Про назву концтабору Бухенвальд" як твір-пересторога. Провідні ідеї поезії ; Урок № 20. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Текстуальний аналіз вірша Юлії Друніної "Зінка" ; Урок № 21. Виразне читання напам’ять віршів про Другу світову війну з обґрунтуванням вибору ; Урок № 22. Написання есе за віршем Булата Окуджави "До побачення, хлопчики." Рубрики: Світова література--Планування уроків Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): Скотт В. -- Айвенго, роман Дод.точки доступу: Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 29-41. - Зміст: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання) Рубрики: Світова література--Планування уроків Дод.точки доступу: Рябуха, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зуєнко, Марина. Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару методистів зарубіжної літератури обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти [Текст] / Марина Зуєнко> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 12-17. - Зміст: Література Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури. / Марина Зуєнко. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". / Світлана Тіхоненко. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М.Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М.Булгакова "Майстер і Маргарита". / Сегеда ; Сегеда. Рубрики: Світова література--Методика викладання Анотація: У статті пропонуються матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару методистів зарубіжної літератури обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Дод.точки доступу: Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пітерська, Олена. Сучасні книжки прокладають шлях до сучасної Європи [Текст] / Олена Пітерська, Світлана Тіхоненко, Людмила Юлдашева> // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Світова література--Вивчення в школі Анотація: Автори знайомлять з сучасними дитячими і підлітковими книжками зарубіжних авторів. Дод.точки доступу: Тіхоненко, Світлана; Юлдашева, Людмила |
Тіхоненко, Світлана. Діана Вінн Джонс. "Мандрівний Замок Хаула". Методичні рекомендації щодо вивчення роману, 7 клас [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 5. - С. 43-45. - Зміст: "Мандрівний Замок Хаула" Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків Письменники англійські, 20 ст. Анотація: У статті подається розробка уроку за твором Д.Джонс "Мандрівний Замок Хаула". Дод.точки доступу: Вінн Джонс, Діана (британська письменниця ; 1934-2011) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. Брехня чи важкий шлях до Правди? Курт Воннегут "Брехня" [Текст] : урок позакласного читання. 7-й клас / С. Тіхоненко> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 12. - С. 19-24 : іл., портр. Рубрики: Зарубіжна література--Аналіз художнього твору Позакласне читання--Урок 7-й клас Американська література--Письменники Кл.слова (ненормовані): Брехня, новела Дод.точки доступу: Воннегут, Курт (американський письменник-фантаст ; 1922-2007) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. "Читач для "Нескінченної історії або Живлюща вода для Читача". (до розуміння смислів тексту Міхаеля Енде "Нескінченна історія") [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 32-34 Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків Письменники німецькі, 20 ст. Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-діалог Анотація: Пропонується розробка уроку за твором М. Енде "Нескінченна історія". Дод.точки доступу: Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Тіхоненко, Світлана. У пошуках "квітки часу." (До розуміння твору Міхаеля Енде "Момо") [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 34-35 Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків Письменники німецькі, 20 ст. Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-діалог Анотація: Подається розробка уроку за твором М.Енде "Момо". Дод.точки доступу: Енде, Міхаель (німецький письменник ; 1929-1995) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Гузь, Ольга. Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 83-91 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 3. - С. 44-55. - Зміст: До останнього подиху ; Усе для людожерів ; Мораль Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків Письменники кримськотатарські, 20 ст. Письменники французькі, 20-21 ст. Письменники американські, 20 ст. Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків Анотація: Розробки уроків за творами Т. Халілова, Д. Пеннака, С.Кінга "До останнього подиху", "Усе для людожерів", "Мораль". Дод.точки доступу: Тіхоненко, Світлана; Халілов, Таїр (український кримськотатарський письменник-екзістенціаліст ; 1940) \про твір\; Пеннак, Даніель (французький письменник ; 1944) \про твір\; Кінг, Стівен Едвін (американський письменник ; 1947) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. Коли перетинаються вічні шляхи. (До розуміння глибинних смислів оповідання М. Павича "Скляний равлик" [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 10. - С. 23-24. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Скляний равлик Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків Письменники сербські, 20-21 ст. Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--Урок-діалог Анотація: Розробка уроку за твором М. Павича "Скляний равлик". Дод.точки доступу: Павич, Милорад (сербський письменник ; 1929-2009) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. Методичні рекомендації до вивчення роману Маркуса Зузака "Крадійка книжок" [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 10. - С. 25-27. - Зміст: Крадійка книжок Рубрики: Зарубіжна література--Методичні рекомендації Письменники австралійські, 20-21 ст. Анотація: Пропонуються методичні рекомендації до вивчення роману Маркуса Зузака "Крадійка книжок". Дод.точки доступу: Зузак, Маркус (австралійський письменник ; 1975) \про твір\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тіхоненко, Світлана. Обличчя ув’язненого міста. (Композиційно-стильові особливості роману А. Камю "Чума") [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 10. - С. 27-28. - Зміст: "Чума" Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків Уроки зарубіжної літератури--Форми проведення--Урок-діаог Письменники французькі , 20 ст. Анотація: Розробка уроку за твором А. Камю "Чума". Дод.точки доступу: Камю, Альбер (французький романіст, філософ, публіцист, Лауреат Нобелівської премії літ. 1957р. ; 1913-1960) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |