Фідря , Н. М.
    Навчання учнів процедур "Порівняння" та "Пояснення" як ключовий елемент переходу до суб'єкт-cуб'єктної моделі побудови навчально-виховного процесу географії [Текст] / Н. М. Фідря // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 11. - С. 24-33. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.262.89
Рубрики: Географія--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт-суб'єктні відносини -- процедура порівняння -- повне порівняння -- просте порівняння -- процедура пояснення -- причинно-наслідкові зв'язки -- метод аналогій -- протиставлення-зіставлення
Анотація: У статті розглядається актуальна для сучасної методики географії проблема перетворення учня на суб'єкт навчання з метою запровадження в школі суб'єкт-суб'єктної моделі. За відправну тезу взято твердження, що суб'єктом учень стає у тому випадку, коли метою роботи на уроці є не зміст навчального предмета, а його власні пізнавальні дії зі змістом. Розглядається смитслове значення і види процедур "порівняння" та "пояснення", їхні характеристики.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН