Хроменко, І. А. Організація індивідуального навчання школярів на уроках літератури. Як пристосувати учительські методики до індивідуально-психологічних особливостей школярів [Текст] / І. А. Хроменко> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. - № 9 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання Навчання--Індивідуальне Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хроменко, І. А. Корифеї давньогрецької трагедії: Есхіл і Софокл : [урок] [Текст] / І. А. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 21-22 Рубрики: Література антична--Давньогрецька--Есхіл (525-456 рр. до н.е.) Література антична--Давньогрецька--Софокл (496-406 рр. до н.е.) Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): давньогрецький театр -- "Прометей закутий" Есхіла -- "Антігона" Софокла -- внутрішній світ людини -- гуманістичні почуття Анотація: Подано розробку уроку за темою: "Давньогрецький театр - "школа виховання". (Оспівування людини та її внутрішнього світу в давньогрецьких трагедіях "Прометей закутий" Есхіла та "Антігона" Софокла)". Мета заняття - формувати знання учнів про виховне значення давньогрецького театру, розвивати вміння аналізувати драматичний твір, а також виховувати гуманізм, повагу до культурної спадщини людства. Дод.точки доступу: Есхіл (давньогрецький трагік, драматург ; 525-456 рр. до н.е.) \про нього\; Софокл (давньогрецький трагік, драматург, поет ; 496-406 рр. до н.е.) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. А. Два уроки з вивчення лірики давньогрецьких поетів Тіртея, Архілоха, Анакреонта, Сапфо [Текст] / І. А. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 10. - С. 11-14 Рубрики: Література антична--Давньогрецька--Поезія Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): декламаційна лірика Тіртея та Архілоха -- пісенна лірика Анакреонта та Сапфо -- виразне читання Анотація: Подано конспекти уроків, які мають на меті ознайомити учнів із особливостями лірики видатних давньогрецьких поетів, розвивати навички виразного читання поезій, творчу уяву, а також виховувати патріотичні та громадянські почуття, повагу до внутрішнього світу людини. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хроменко, І. А. "Сонце російської поезії" : життєвий і творчий шлях Олександра Пушкіна : [урок] [Текст] / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 5. - С. 2- Рубрики: Російська література--Пушкін Олександр Сергійович (1799-1837 рр.) Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): урок-виставка -- Пушкін О. С. -- повідомлення учнів Анотація: Запропоновано розробку уроку зі світової літератури, мета якого - формувати знання учнів про життя і творчість видатного російського поета О. С. Пушкіна, розвивати навички роботи з критичною літературою, удосконалювати виразне читання і зв'язне мовлення школярів, а також виховувати естетичні почуття. Дод.точки доступу: Пушкін, Олександр Сергійович (російський поет, прозаїк, драматург ; 1799-1837) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хроменко, І. А. Лицарство очима Вальтера Скотта [Текст] : система уроків з вивчення роману "Айвенго" : [7 уроків] / І. А. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 6. - С. 24-37. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Англійська література--Скотт Вальтер (1771-1832 рр.) Зарубіжна література--Урок Кл.слова (ненормовані): жанр історичного роману -- історія середньовічної Англії -- романтика пригод -- проблема національної свідомості -- образ Седріка Сакса -- шляхетний лицар Вілфред Айвенго -- закони щляхетного лицарства -- герої народних балад в романі В. Скотта -- образи Ровени і Ребеки Анотація: Розроблено систему уроків, мета яких полягає в наступному: ознайомити учнів з біографією та творчістю "батька" історичного роману, англійського письменника Вальтера Скотта; вчити учнів визначати головну тему твору (зображення боротьби англосаксів з норманнами в ХІІ ст.); сприяти розумінню учнями основної проблеми твору - проблеми національної самосвідомості і боротьби за національну незалежність; ознайомити з особливостями моралі лицарства. Заняття має на меті також формувати вміння школярів аналізувати художній твір та художній образ, давати порівняльну характеристику героїв і творів, розвивати навички критичного мислення, розкрити зв'язок роману з фольклором. Урок має сприяти вихованню в школярів патріотизму та національної самосвідомості, пошани до духовної краси жінки, терпимості до іншої віри. Дод.точки доступу: Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |