Чубукова, О. Ю. Кібернетичні засади управління об`єктами державної власності [Текст] / О. Ю. Чубукова, О. І. Синенко> // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 5. - С. 99-109 Рубрики: Державна власність--Управління Кл.слова (ненормовані): вніб 6 Дод.точки доступу: Синенко, О.І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чубукова, О. Ю. Місце і роль держави на сучасному етапі розвитку економіки України [Текст] / О. Ю. Чубукова, О. І. Синенко> // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 8. - С. 79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 . - ISSN 1993-6788 Кл.слова (ненормовані): національна економіка -- держава і економіка -- ВДЕТН Дод.точки доступу: Синенко, О. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чубукова, О. Ю. Контури інформаційного суспільства / О. Ю. Чубукова> // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 1. - С. 332-333 Рец. на кн. Соціально-економічні проблеми інформаційного суспільства : монографія. Вип. 2 / /під ред. Л.Г. Мельника [та ін.]. - Суми: Університетська книга, 2010. -896 с. Рубрики: Економічна теорія -- Інформаційне суспільство--Інформаційна економіка як база інформаційного суспільства--Інформаційно-комунікаційні технології Анотація: Публікація фундаментальної наукової праці - міжнародної монографії "Соціально-економічні проблеми інформаційного суспільства" стала приємною подією у науковому світі України. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чубукова, О. Ю. Кібернетика: від простих систем та технологій до кіберсередовища [Текст] / О. Ю. Чубукова> // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 33-38. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Економіка--Управління економікою--Економічна кібернетика Анотація: У статті розглянуто еволюцію розвитку фундаментальної науки кібернетики, а також формування її особливого напряму – економічної кібернетики. Показано вплив кібернетичних законів на позитивний розвиток суспільства, науки, особистості. Обґрунтовано підходи до формування й розвитку когнітивного суспільства, новітніх інтелектуальних технологій, штучного інтелекту та кіберсередовища. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чубукова, О. Ю. Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємства [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 8. - С. 180-186 : форм., рис. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Економіка підприємства--Складське господарство--Рух товарів Математичні методи і моделі в економіці Дод.точки доступу: Яренко, А. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чубукова, О. Ю. Складові інноваційної економіки - освіта, технологічні уклади, когнітивні технології [Текст] / О. Ю. Чубукова, Н. В. Раллє> // Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 3. - С. 130-133 : табл. - Бібліогр.: с. 133 . - ISSN 2410-9576 Рубрики: Освіта--Інноваційна економіка знань--Україна Кл.слова (ненормовані): інформатика -- інтелектуальна праця -- професійні навички Дод.точки доступу: Раллє, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чубукова, О. Ю. Методологічні основи розбудови ринку інформаційних технологій [Текст] / О.Ю. Чубукова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 10. - С. 37-41. - Бібліогр. с. 40-41 (10 назв) Рубрики: Інформаційні послуги--Конкуренція Інформаційні технології--Ринок (екон.) Анотація: У статті аналізується сучасний ринок інформаційних технологій. Запропонована системно-ситуаційна модель розбудови такого ринку. Показано її позитивні характеристики, розроблені методичні положення створення теоретичної основи для аналізу стану об'єкту дослідження. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чубукова, О. Ю. Інтегровані маркетингові комунікації: актуальні питання теорії [Текст] / О. Ю. Чубукова, В. В. Марциновський> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 6. - С. 62-72. - Бібліогр. с. 71 (8 назв) Рубрики: Маркетинг--Комунікації Анотація: Метою написання статті є систематизація наявних в Україні підходів у вивченні ІМК, визначення поняття "інтегровані маркетингові комунікації", яке б максимально точно відповідало сучасному стану його розвитку. З'ясовано відмінності між такими парами понять: традиційний маркетинг і новий маркетинг, традиційний маркетинг і інтегрований маркетинг, маркетингові комунікації й інтегровані маркетингові комунікації. Уточнено тлумачення зазначених понять, а також тлумачення ключового для визначення ІМК поняття - нової маркетингової парадигми. Дослідження термінів у парах сприяло виявленню їх відмінних рис. З'ясовано, що інтегровані маркетингові комунікації виникають саме в контексті нового маркетингу (та нової маркетингової парадигми] і термінологічно є в опозиції до традиційних маркетингових комунікацій і традиційного маркетингу. Дод.точки доступу: Марциновський, В.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |