Швидка, Інна.
    Перший раз в перший клас [Текст] : проект психологічного супроводу адаптації першокласників / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 15-16. - С. 4-11 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Початкова школа--Адаптація
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- адаптація першокласників

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)





    Швидка, Інна.
    Пізнайко [Текст] : корекційно-розвивальна програма / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - №15-16. - С. 12-27 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- корекційно- розвивальна програма

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)





    Швидка, Інна.
    Попереду в нас - 5-й клас. Програма занять з учнями 4-х класів [Текст] / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 1/2. - С. 11-27 : рис. - Бібліогр.: с. 27
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти--Адаптація
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- шкільна мотивація -- психологічна підтримка -- дезаптація учнів -- вніб 3
Анотація: Авторська програма щодо профілактики дезаптації учнів у 5-му класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Швидка, Інна.
    Шлях до власної сім'ї [Текст] : авторська програма для старшокласників / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 3/4. - Вкладка : рис.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Швидка, Інна.
    Програмно-цільовий проект "Розвиток пізнавальних процесів і творчих здібностей особистості в умовах групи продовженого дня" [Текст] / І. Швидка, Ю. Побідинська // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 19/20. - С. 38-53 : табл. - Бібліогр.: с. 53. - Зміст: Я хочу, я можу, я буду добре вчитися
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні процеси -- творчі здібності -- малювання долоньками -- вніб 3
Анотація: Вкрай актуальним у роботі вчителів початкової школи, вихователів груп продовженого дня, практичних психологів і батьків є питання недостатнього розвитку пізнавальних процесів першокласників. Запропонована система роботи в цьому проекті допоможе вирішити саме такі завдання, що стосуються розвитку спостережливості, довільності, пам'яті, уяви, уваги, мислення, творчих здібностей, уміння працювати за поданим зразком. Це допоможе дітям успішно вчитися, сприятиме полегшенню адаптаційного періоду.


Дод.точки доступу:
Побідинська, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Попова, Ольга.
    Профорієнтаційна робота в школі [Текст] / О. Попова, І. Швидка, Н. Нев'якіна // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 19/20. - 1-44 (Тематична вкладка) : схем., табл. - Бібліогр.: с.43. - Зміст: Орієнтовна тематика просвітницьких заходів з учнями ; План професійних консультацій із учнями 8-11-х класів ; Календарно-тематичний план ; Список мотивів ; Життєвий успіх ; Програма тренінгових занять для учнів 10-11 --х класів "Обери професію" ; Модель профорієнтаційної роботи в школі
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Профорієнтація
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профорієнтація -- секрети успіху -- вніб 3
Анотація: Запропонована для ознайомлення затверджена програма з профорієнтації, створена творчою групою практичних психологів. Професійна орієнтація визначається як комплексна науково обгрунтована система форм, методів, засобів і заходів, спрямованих на забезпечення активного, свідомого професійного самовизначення та становлення особистості з урахуванням своїх можливостей та індивідуальних особливостей і кон'юнктури ринку праці для повноцінної самореалізації в професійній діяльності.


Дод.точки доступу:
Швидка, Інна; Нев'якіна, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Швидка, Інна.
    Аспекти зрілості. Життєві цінності [Текст] : заняття з елементами тренінгу для старшокласників / І. Швидка, О. Тимченко // Психолог (Шкільний світ). - 2016. - № 17/18. - С. 28-33. - Бібліогр.: с. 33.
УДК
Рубрики: Прикладна психологія--Підлітки--Моральні цінності
Кл.слова (ненормовані):
фізична зрілість -- юридична зрілість -- економічна зрілість -- особистісна зрілість -- вніб 3


Дод.точки доступу:
Тимченко, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Швидка, Інна.
    Наше життя в наших руках [Текст] : семінар-тренінг / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2013. - № 21. - С. 32-34. - Бібліогр.: с. 34.
Рубрики: Самогубства--Профілактика--Психотренінг
   Педагоги--Психологічна допомога--Психотренінг

Кл.слова (ненормовані):
дезадаптовані учні -- суїцидальна поведінка -- особистісна поведінка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Швидка, Інна.
    Я+інші [Текст] : заняття для підлітків / І. Швидка, Т. Приходько // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 7/8. - С. 19-20. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Підлітки--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
Анотація: Досвід щодо формування навичок співпраці та вміння працювати в групі, набуття навичок ведення переговорів, тренування навичок групової взаємодії.


Дод.точки доступу:
Приходько, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Швидка, Інна.
    Погляд у майбутнє [Текст] : тренінгове заняття для учнів 10-го класу / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 7/8. - С. 44-47. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Основні прийоми відповідальної поведінки ; Минуле, сьогодення й майбутнє
УДК
Рубрики: Психологія юнацтва--Прикладна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- відповідальна поведінка
Анотація: Дане заняття допоможе психологові розкрити суть відповідальної поведінки; навчити учасників тренінгового заняття її основних прийомів; розвивати здібності до самостійного визначення власних життєвих цілей і здатність самокорекції; визначати якості та вміння, потрібні для втілення мрії, самопізнання; розвивати здібності до самоаналізу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Швидка, Інна.
    Професійна комунікація [Текст] : заняття з елементами тренінгу / І. Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 1/2 (січ.). - С. 4-9. - Бібліогр.: с. 8.
Рубрики: Педагоги--Психологічна допомога--Психотренінг






    Швидка, Інна.
    Гендерна рівність [Текст] : заняття для учнів 9-11-х класів / Інна Швидка, Ольга Полякова // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 15/16. - С. 62-69 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Права людини
Кл.слова (ненормовані):
гендерна рівність -- вніб 3
Анотація: На жаль, нині далеко не всі дорослі розуміють різницю між поняттями "стать" і "гендер", але діти повинні усвідомити: попри те, що ми різні - ми всі рівні. Підлітковий вік найоптимальніший для того, щоб навчити дітей розрізняти ці поняття й не допустити дискримінації в учнівському середовищі.


Дод.точки доступу:
Полякова, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Попова, Ольга.
    Інклюзивний простір: крокуємо разом [Текст] : психолог - учителю / Ольга Попова, Інна Швидка, Наталія Нев'якіна // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 40-67. - Бібліогр.: с. 42.
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- особистісний розвиток -- педагогічна компетентність -- інтегроване навчання -- психокорекційні ігри -- психолого-педагогічний супровід


Дод.точки доступу:
Швидка, Інна; Нев'якіна, Наталія





    Редько, Любов.
    Тиждень інклюзивної освіти: план проведення [Текст] / Любов Редько, Інна Швидка // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 72-75
Рубрики: Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми проблемами


Дод.точки доступу:
Швидка, Інна





    Швидка, Інна.
    Особливості розвитку дітей 6-7 років [Текст] : початок навчання в школі. Тренінг / Інна Швидка, Тетяна Клокова // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 8. - С. 48-63 : рис. - Бібліогр.: с. 61
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
тренінги для вчителів
Анотація: Атори пропонують матеріали тренінгу для заступників директорів з навчальної роботи і майбутніх вчителів перших класів щодо впливу на емоційний стан і поведінку дитини в період, коли вона вперше прийшла до школи.


Дод.точки доступу:
Клокова, Тетяна





    Швидка, Інна.
    Початок навчання в школі [Текст] : вплив на емоційний стан і поведінку дитини / Інна Швидка // Психолог (Шкільний світ). - 2019. - № 8. - С. 64-82 : рис.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
заняття для педагогів -- емоційний стан і поведінка -- молодші школярі -- вніб 3
Анотація: Теоретичні й практичні рекомендації педагогам щодо особливостей розвитку дітей 6-7 річного віку: особливості психічних і пізнавальних процесів дитини, особливості емоційних станів і поведінки.


Дод.точки доступу:
Клокова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)