Шевченко, Світлана.
    Застосування вуглеводів. Урок-екскурсія [Текст] : 9-й клас / С. Шевченко // Хімія (Шкільний світ). - 2017. - № 12. - С. 43-51 : рис. - Дод.
Рубрики: Вуглеводи--Урок-екскурсія-- 9-й клас
Кл.слова (ненормовані):
комунікабельність -- мотивація -- глюкоза -- сахароза


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Круглий стіл “Аґенти соціальних змін у суспільстві нестійкої інституціональності: особистості, ідеї, соціальні рухи” [Текст] / модератори: Віктор Степаненко, Олена Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - № 2. - С. 123-162. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Зміст та форми соціальної життєвотворчості особистості в умовах стійкого і нестійкого інституціонального детермінізму / Микола Шульга. Методологічні проблеми дослідження соціальних змін / Юрій Савельєв. Ситуація інституціональної нестійкості як тло запиту на аґентність: зв'язок із соціальною напруженістю / Любов Бевзенко. Суб'єктність та аґентність у соціальних змінах / Олена Злобіна. Мобільні аґенти "епохи плинних змін" / Алла Петренко-Лисак. Соціальний активізм у суспільстві нестійкої інституціональності: аґенти впливу та аґенти змін / Наталія Соболєва. Інститут ділової активності як аґент суспільних перетворень / Ігор Мартинюк. Українські виборчі аґенти суспільно-політичних змін / Ольга Безрукова. Архаїчні аґенти соціальних змін / Максим Паращевін. Проблема аґентості інституціональних змін у контексті диджиталізації сучасної української держави / Наталія Бойко. Журналісти як аґенти змін: "pro" і "contra" / Сергій Солодько. Аґентність ЗМІ: про журналістики з різними соціальними полями / Ольга Сусська. Зміни в освітніх практиках: імітація, ілюзія чи реальність / Ірина Чудовська. Аґенти змін у полі освіти / Світлана Шевченко. Теорія морфогенезу аґентності Маргарет Арчер: від соціологічної теорії до сфери шкільної освіти / Вікторія Гуменюк.
Рубрики: Соціальна психологія--Круглі столи--Київ, місто (Україна), 2019 р.
Анотація: Круглий стіл, зорганізований відділом соціальної психології Інституту соціології НАНУ, проходив в Інституті соціології НАН України 3 грудня 2019 року і був присвячений 95-літтю фундаторки відділу соціальної психології Інституту соціології НАН України — Лідії Василівни Сохань. Тематика цього круглого столу надає творчому спадку Л.В.Сохань і багатьом напрацюванням її школи актуального соціологічного звучання у дослідженнях аґентів соціальних змін та особливостей взаємодії аґентності зі структурою в Україні як суспільстві нестійкої інституціональності.


Дод.точки доступу:
Степаненко, Віктор \модератор.\; Злобіна, Олена \модератор.\; Сохань, Лідія Василівна (доктор філософських наук, член-кореспондент Національної академії наук України, заслужений діяч науки і техніки України, професор ; р. н. 1924) \про неї\; Інститут соціології НАН України (Київ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шевченко, Світлана.
    Булінґ та протидія йому в освітньому просторі. Соціологічний аналіз [Текст] / Світлана Шевченко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2021. - № 2. - С. 116-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Навчальні заклади--Булінг--Соціологічні дослідження--Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціологія освіти
Анотація: Статтю присвячено соціологічному аналізу ситуації з булінґом (поширеність, динаміка, зв’язок із соціально-демографічними показниками) та протидією йому (формальні законодавчі рамки та реальні практики) в сучасному освітньому просторі України. За даними 2018 року, кількість систематичних кривдників становить 12,2%, кількість систематичних жертв – 15,7%. Таким чином, насправді йдеться не про 67% (дві третини) дітей та підлітків, як зазначають в обґрунтуванні багатьох антибулінґових ініціатив, а про значно меншу кількість осіб, які, втім, систематично піддаються цькуванню або кривдять інших. Проаналізовано зв’язок залученості до булінґу зі статтю, матеріальним становищем, станом здоров’я, емоційним станом, наявністю насильства з боку дорослих членів сім’ї. Розглянуто законодавчі рамки щодо протидії булінґу. Показано, що вагомими перешкодами для втілення антибулінґових законів є формалізм, брак кваліфікованого психологічного персоналу та практика приховування керівництвом закладів освіти фактів булінґу. Наведено перелік реальних кроків, спрямованих на протидію булінґу, які мають привести до позитивних змін (онлайн-навчання, інформаційні кампанії, “гаряча лінія” тощо). Наведено міжнародні дані щодо оцінки програм профілактики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)