74
Ш 71


    Шматько, О. О.
    Народжені "відлигою". Презентація літературної спадщини шістдесятників. Урок в 11 класі [Текст] / О. О. Шматько // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - N 32. - С. 10-15.
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шматько, О. О.
    Світлий Великдень / О. О. Шматько // Виховна робота в школі. - 2011. - № 3. - С. 51-54
Рубрики: Сценарії--Великдень
   Народознавство--Позакласні заходи

Кл.слова (ненормовані):
Паска -- Чистий четвер -- крашанка -- писанка -- знаки-символи
Анотація: Виховний захід розроблений з метою ознайомити учнів із звичаями, традиціями, обрядами українців, пов'язаними зі святкуванням Великодня, виховувати любов до рідного краю, бережне ставлення та повагу до народних традицій.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шматько, О. О.
    Мандруємо в минуле [Текст] : урок за казкою О. Сенатович "Малий віз". 5 кл. / О. О. Шматько // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 29. - С. 8-11
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Літературні казки--Письменники українські
Анотація: План-конспект уроку, мета якого ознайомити учнів із життям О. Сенатович, пригадати відомості про літературну казку, з історії України про І. Сірка та запорізьких козаків.


Дод.точки доступу:
Сенатович, Оксана Павлівна (укр. письм., багато писала для дітей ; 1941 р.н.) \про неї\; Малий віз, казка \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Шкурупій, О. В.
    Маркетингові особливості освітніх послуг у конкурентному середовищі: міжнародні та національні тренди [Текст] / О. В. Шкурупій, Ю. В. Самойлик, О. О. Шматько // Економіка та держава. - 2020. - № 11. - С. 4-11 : табл.; граф. - Бібліогр. с. 11 (18 назв)
Рубрики: Вищі навчальні заклади--Конкуренція--Маркетинг
Анотація: Визначено сутність дефініцій "освітня послуга" та "ринок освітніх послуг". Сформульовано маркетингові особливості конкурентного середовища на ринку освітніх послуг. Розкрито методологічні основи формування міжнародних рейтингів закладів вищої освіти. Виявлено чинники, які зумовлюють високі позиції закладів вищої освіти в таких рейтингах, як QS World University Ranking, Webometrics Ranking of World Universities, "Євроосвіта" рейтинг закладів вищої освіти за показником середнього балу за зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) на контрактну форму навчання. Виявлено, що у світових рейтингах перші позиції займають університети та коледжі США, а також Великої Британії. Основними маркетинговими чинниками, що забезпечують високі рейтинги цих вишів, є висока якість освітніх послуг, позитивний імідж, напрацьований протягом тривалого часу, репутація серед випускників та роботодавців, масштаб діяльності. Побудовано піраміду маркетингу закладів вищої освіти, в основі якої має знаходитись якість освітньої послуги, імідж та репутація закладу вищої освіти, а на вершині — активний маркетинг (реклама у ЗМІ, участь у виставках, Social media marketing (SMM)).


Дод.точки доступу:
Самойлик, Ю.В.; Шматько, О.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)