Щербак, Я. В. (доктор технічних наук; професор). Аналіз застосування рекуперативного гальмування на залізницях України [Текст] / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький> // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 2. - С. 30-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Рекуперативне гальмування Залізничний транспорт Гальма рухомого складу Електровози постійного струму Анотація: Одним з найважливіших показників якості поїзної роботи на залізницях є витрата палива і енергії на тягу поїздів. Важливим резервом зниження витрати енергії на тягу поїздів є рекуперативне гальмування. Сьогодні воно широко застосовується на електрифікованих залізницях для регулювання швидкості руху поїздів від максимальної практично до нульової. проте його використанню часто перешкоджають різного роду обмеження і проблеми, що виникають як при, так і в наслідок його застосування. Дод.точки доступу: Нерубацький, В. П. (аспірант; УкрДАЗТ) |
Щербак, Я. В. Вибір раціональних режимів ведення поїздів з метою зниження витрат електроенергії на тягу [Текст] / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький> // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 5. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19 (19 назв.) Рубрики: Траєкторії руху поїздів Витрати електроенергії Тяга поїздів Собівартість перевезень Кл.слова (ненормовані): моделювання керуванням -- економія енерговитрат Анотація: Сформульовано загальне оптимізаційне завдання і обгрунтована необхідність розробки ефективного методу розрахунку енергооптимальних траєкторій руху поїзда, його чисельної реалізації у вигляді програмного комплексу і методики практичного використання. Алгоритм моделювання керування рухом поїзда, що розглядається в роботі, передбачає виконання графікового часу ходу між окремими пунктами і при цьому забезпечує мінімум витрати енергії на тягу поїзда. Дод.точки доступу: Нерубацький, В. П. |