Щербак, Я. В. (доктор технічних наук; професор).
    Аналіз застосування рекуперативного гальмування на залізницях України [Текст] / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 2. - С. 30-34 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Рекуперативне гальмування
   Залізничний транспорт

   Гальма рухомого складу

   Електровози постійного струму

Анотація: Одним з найважливіших показників якості поїзної роботи на залізницях є витрата палива і енергії на тягу поїздів. Важливим резервом зниження витрати енергії на тягу поїздів є рекуперативне гальмування. Сьогодні воно широко застосовується на електрифікованих залізницях для регулювання швидкості руху поїздів від максимальної практично до нульової. проте його використанню часто перешкоджають різного роду обмеження і проблеми, що виникають як при, так і в наслідок його застосування.


Дод.точки доступу:
Нерубацький, В. П. (аспірант; УкрДАЗТ)




    Щербак, Я. В.
    Вибір раціональних режимів ведення поїздів з метою зниження витрат електроенергії на тягу [Текст] / Я. В. Щербак, В. П. Нерубацький // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 5. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19 (19 назв.)
ББК 39.2
Рубрики: Траєкторії руху поїздів
   Витрати електроенергії

   Тяга поїздів

   Собівартість перевезень

Кл.слова (ненормовані):
моделювання керуванням -- економія енерговитрат
Анотація: Сформульовано загальне оптимізаційне завдання і обгрунтована необхідність розробки ефективного методу розрахунку енергооптимальних траєкторій руху поїзда, його чисельної реалізації у вигляді програмного комплексу і методики практичного використання. Алгоритм моделювання керування рухом поїзда, що розглядається в роботі, передбачає виконання графікового часу ходу між окремими пунктами і при цьому забезпечує мінімум витрати енергії на тягу поїзда.


Дод.точки доступу:
Нерубацький, В. П.