Стишов, Олександр. Особливості стилістичного використання фразеологізмів у творах Бориса Грінченка [Текст] / Олександр Стишов, Ольга Щока> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 12. - С. 3-8. - Бібліогр.: 37 назв. Рубрики: Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Кл.слова (ненормовані): мова художнього твору -- вивчення творчості Б. Грінченка -- фразеологізм -- стилістика -- фразеологічна одиниця -- стилістична класифікація фразеологізмів Анотація: Розглянуто основні стилістичні функції фразеологізмів у прозових творах Бориса Грінченка. Проаналізовано використання фразеологічних одиниць письменником із певною метою в конкретних творах. Здійснено статистичні підрахунки частотності вживання тих чи тих усталених словосполучень і виразів зі стилістичного погляду, подано діаграми для наочності. Дод.точки доступу: Щока, Ольга Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Щока, Ольга. Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Грінченка [Текст] / Ольга Щока> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 5. - С. 28-33. - Бібліогр.: 33 назви. Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Фразеологія Українська література--Грінченко Борис Дмитрович (1863-1910 рр.) Кл.слова (ненормовані): фразеологія -- методика -- текстоцентричний підхід -- 10 клас -- комунікативна компетентність -- вивчення творчості Б. Грінченка -- мова художнього твору Анотація: Розглянуто розділ "Фразеологія" у шкільній програмі та підручниках. Наведено переваги текстоцентричного підходу до вивчення сталих словосполучень. Спираючись на цей метод навчання фразеології, складено вправи на матеріалі текстів Бориса Грінченка. Завдання мають профільний рівень і призначені для учнів 10 класу. Метою пропонованих вправ є забезпечення формування комунікативної компетентності школярів на основі реальної ситуації - тексту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |