Юрченко, Ю. Ю.
    Концептуальні напрями розвитку внутрішнього туризму в Україні [Текст] / Ю. Ю. Юрченко // Економіка України. - 2016. - № 6. - С. 29-39
Рубрики: Туристична індустрія--Проблеми і перспективи розвитку--Україна
Кл.слова (ненормовані):
в'їзний і внутрішній туризм -- стейкхолдери -- "дорожня карта" -- модель розвитку -- резерви розвитку -- інноваційні структури
Анотація: Розглядаються такі функції туризму, як соціальна і гуманітарна. Наголошено на ролі внутрішнього туризму як потужного стимулу національної самоідентифікації. Запропоновано практичне вирішення науково-прикладної проблеми докорінної трансформації, удосконалення методології та основних напрямів глибоких перетворень у системі в'їзного і внутрішнього туризму, в тому числі алгоритми формування Програми розвитку внутрішнього туризму в Україні. Надано пропозиції щодо формування "дорожньої карти" та сучасних інституцій туристичної сфери діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Юрченко, Ю. Ю.
    Ключові пріоритети і цільові орієнтири дорожних карт розвитку туризму [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Юрченко // Економіка та держава. - 2019. - № 2. - С. 22-30 : табл. - Бібліогр. с. 28-30 (33 назви)
Рубрики: Туризм--Розвиток--Бердянськ
Анотація: У статті йдеться про необхідність створення потужного туристсько-рекреаційного потенціалу бердянської дестинації, спроможного задовольнити додатковий попит через втрату рекреаційних ресурсів Криму. Наголошується на фундаментальних змінах у системі ідей, підходів, методів, ключових пріоритетів створення якісного туристичного продукту. Розглянуто дорожню карту як план просування та досягнення цільових настанов. Проаналізований досвід дорожнього картування розвитку туризму деяких країн, корисний з огляду урахування національних інтересів, ключовими пріоритетам яких є дбайливе ставлення до природних ресурсів, щоб в життєздатному вигляді вони передавалися наступним поколінням та висока якість життя місцевого населення. Надано пропозиції розробки дорожньої карти за трьома блоками стратегічних цілей розвитку бердянської дестинації, виділено заходи прямої дії та опосередкованого впливу на формування якісного туристичного продукту.

Перейти: Юрченко, Ю.Ю.