Эта удивительная НеКонференция : новый формат [Текст] // Библиотечное дело. - 2012. - № 2. - С. 18-20 : фото. - Библиогр.: с. 20 . - ISSN 1727-4893
ББК 78.34л0
Рубрики: Бібліотечна справа
   Інноваційна діяльність

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
інтенет-конференція -- сучасна бібліотека -- блогери
Анотація: Про інтернет-конференцію блогерів на порталі бібліотечної асамблеї Урала.


Все экземпляры списаны




    Таламанчук, Ксенія.
    Підспівувати хором. Берегти державу будуть не працівники СБУ, а громадяни. власним мовчанням [Текст] / Ксенія Таламанчук // Закон i бiзнес. - 2020. - № 3. - С. 1, 3 : фот.
Рубрики: Медійна продукція--Безпека держави--Органи державної безпеки
Кл.слова (ненормовані):
гаранти безпеки -- блогери -- журналісти -- обороноздатність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Крикуненко, Ирина.
    Работа на камеру [Текст] / Ирина Крикуненко // Новое время страны. - 2021. - № 12. - С. 42-46 : ілюстр.
Рубрики: Засоби масової комунікації--Інтернет
   Соціальні мережі--Блогерство

Кл.слова (ненормовані):
блогери -- блоги -- вніб 5


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Khomenko, Liliya.
    Influencer marketing in blood service facilities [Текст] / L. Khomenko, L. Saher // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Заклади охорони здоров'я--Кров
Кл.слова (ненормовані):
інфлюенс-маркетинг -- маркетинг впливу -- блоги -- блогери -- служба крові -- маркетингові комунікації -- маркетингові інструменти -- управління маркетингом
Анотація: Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України.


Дод.точки доступу:
Saher, Liudmyla

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)