Вдовенко, Л. Література ХХ ст. - новий етап в історії українського письменства. Ідейно-естетичні пошуки українських письменників. 11 клас [Текст] / Людмила Вдовенко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. - № 33/34. - С. 26-32 Рубрики: Українська література--Письменники Кл.слова (ненормовані): опорні знання -- вивчення нового матеріалу -- стилі літератури Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дзюбінська, О. В. Урок на тему "Геоекологічна ситуація в Україні", 8 клас [Текст] / О. В. Дзюбінська> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 20-21. Рубрики: Екологія--Урок Кл.слова (ненормовані): розробка уроку -- вивчення нового матеріалу -- екологічне мислення -- екологічна культура Анотація: Урок проводиться для формування в учнів уявлення про зміни компонентів природи під впливом господарської діяльності людини, розвитку критичного мислення учнів, підвищення екологічної культури. Подано розробку уроку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон. Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків) [Текст] / М. Васильянц, О. Василішина, Г. Щокіна и др> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 7-11. Рубрики: Зарубіжна література--Урок Зарубіжна література--Методична робота Кл.слова (ненормовані): мотиваційний етап -- вивчення нового матеріалу -- осмислення нових знань і умінь -- пояснення домашнього завдання Анотація: Стаття містить характеристику діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку, зокрема на мотиваційному етапі, при вивченні нового матеріалу, під час осмислення нових знань і умінь (узагальнення й закріплення матеріалу), а також при поясненні домашнього завдання. Приділено увагу формам, методам і прийомам роботи на кожному з етапів уроку. Дод.точки доступу: Васильянц, М.; Василішина, О.; Щокіна, Г.; Моргун, М.; Орлова, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кузнєцова, О. Ліна Костенко. "Чайка на крижині". Розповідь про письменницю. Образи, ідея поеми. "Нащо крилатим грунт під ногами?" [Текст] : урок / Олена Кузнєцова> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 3. - С. 29-31. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): поетеса -- алегорія -- диптих -- алегоричний образ -- метафора -- вивчення нового матеріалу Анотація: Мета уроку: ознайомити учнів з цікавими фактами життя і творчості Ліни Костенко, змістом твору "Чайка на крижині", допомогти усвідомити ідейно-художню значущість, неповторність поезії, розвивати навички виразного читання поетичних творів, аналізу, висловлювання власних міркувань та асоціацій; вчити учнів з'ясовувати ідею твору, його підтекст, аналізувати образи; виховувати прагнення до духовного багатства, самовдосконалення. Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 11-13 : іл. Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна) Кл.слова (ненормовані): вправи для розвитку дихання -- вправи для фонетичного сприймання -- повторення вивчених букв -- вивчення нового матеріалу -- фізкультхвилинка для очей -- закріплення знань, умінь та навичок Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Витрикуш, Ірина. Образ Лиса Микити та риси його характеру [Текст] : за казкою Івана Франка "Фарбований Лис" [5-й клас] / Ірина Витрикуш> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 33-38 : ілюстр. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Літературні казки Кл.слова (ненормовані): план-конспект уроку -- вивчення нового матеріалу Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кравченко, Ольга. Психологічна новела "Intermezzo" з жанровими ознаками "поезії у прозі". Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги. Символічні образи. Поетика імпресіонізму : [урок] [Текст] / Ольга Кравченко> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 6. - С. 53-60. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): урок-психологічне дослідження -- вивчення нового матеріалу -- вивчення творчості М. Коцюбинського -- поезія в прозі Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчальна: ознайомити зі змістом новели М. Коцюбинського "Intermezzo", з особливостями її композиції та жанровими ознаками, розкрити історію її написання, з'ясувати своєрідність системи образів, причини настрою ліричного героя, його подібність з автором, визначити особливості імпресіоністичного стилю М. Коцюбинського; розвивальна: розвивати вміння логічно висловлювати свої думки, пам'ять, мислення; виховна: виховувати в учнів любов до природи рідного краю, дослідити способи боротьби з депресивним станом. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |