Собкович, Ольга. Some time later: "Референтна колористика" 10 років потому [Текст] / О. Собкович> // Образотворче мистецтво. - 2012. - № 1-2. - С. 42-43 Рубрики: Художники--Персоналії--Україна Анотація: Про творчість української художниці Іви Павельчук. Дод.точки доступу: Павельчук, Іва \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Салтанова, Ю. С. Цветоведение и колористика [Текст] / Ю. С. Салтанова> // Изобразительное искусство в школе. - 2012. - № 3. - С. 56-64 . - ISSN 2072-0424 Рубрики: Народне декоративно-прикладне мистецтво--Методика викладання Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Степовик, Дмитро. Історія побудови та внутрішнього оздоблення Володимирського кафедрального патріаршого собору у місті Києві [Текст] : (до 120-річчя завершення внутрішніх розписів) / Д. Степовик> // Українознавство. - 2015. - № 1. - С. 145-160. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історія релігієзнавства--Храми України--Київ, місто (Україна) Архітектура Києва--Історія, ХІХ ст. Живопис--Іконопис Релігійні споруди--Київ, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): малярство -- іконографія -- колористика -- Врубель М. О. -- Прахов А. В. -- Васнецов В. М. Анотація: У статті висвітлюється непроста, драматична історія побудови та внутрішнього розмальовування Володимирського собору у Києві. Над ним у 1885-1895 рр. працювало понад 90 мистців. Дод.точки доступу: Врубель, Михайло Олександрович (художник, основоположник стилю модерн в Росії ; 1856-1910) \про нього\; Прахов, Адріан Вікторович (художник, доктор історії мистецтв ; 1846-1916) \про нього\; Васнецов, Віктор Михайлович (російський художник ; 1848-1926) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Горобченко, Ірина. Звукопис та колористика як складові лінгвостилістичного аналізу ліричного твору [Текст] / Ірина Горобченко> // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 9-14 Рубрики: Уроки літератури--Аналіз твору Анотація: Подаються матеріали до лінгвостилістичного аналізу ліричного твору. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Гризун, Анатолій. Заангажовані мотиви [Текст] : [поезії] / Анатолій Гризун> // Дзвін. - 2017. - № 12. - С. 7-16. - Зміст: Зона АТО ; Інтродукція вересня ; Біблійна ситуація ; Болісний пінг-понг ; Видиме та уявне ; Заплаканий клин ; Строкато-кольорова карусель ; Вітер з моря ; Малюнок ; Хід конем ; Алегретто ; Сила сталості ; Базарні художники ; Прохолодна колористика ; Під ударом ; Кримський сентимент ; Декларація вічної боротьби ; Зблиск Ренесансу ; Інвектива для байдужих ; Незалежність душі ; Вічні удари ; Метаморфози швидкостей ; Декларація-очікування вождя ; Знову ти. ; Дещо релігійне ; Альтернатива патетиці ; Випробування ; І світло, і сумно ; Холодний яр ; Майже політична філософія ; Монолог ветерана кількох воєн ; Тяглість наша ; Радуниця ; Гіркі метаморфози ; Щирий сентимент Рубрики: Художня література--Поезії--Україна, 20-21 ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Квіцинська, Вікторія. До витоків творчості Михайла Жука: традиції і новаторство [Текст] / Вікторія Квіцинська> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 25-27. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Жук М. (1882-1964) Мистецтво--Живопис--Жук М. Кл.слова (ненормовані): інтермедіальність -- іконопис -- етнопедагогіка -- сецесіон -- колористика -- рецепція -- віньєти -- письменник -- художник -- ранній модернізм Анотація: У статті досліджуються особливості художнього розвитку Михайла Жука, впливи на його ранню творчість С. Виспянського та Ю. Мегоффера. Розкрите питання "кларнетизму" і творчих пошуків Михайла Жука і Павла Тичини у панно "Біле і Чорне". Дод.точки доступу: Жук, Михайло Іванович (український художник, професор Української академії мистецтв ; 1883-1964) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Брайко, Олександр. Колористика в малій прозі Євгена Гуцала [Текст] / Олександр Брайко> // Слово і час. - 2019. - № 2. - С. 41-56. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники України, 20 ст. Українська література--Проза, 20 ст. Анотація: У статті розглянуто засоби зображення простору у прозі українського письменника, які надаються до порівнянь із малярською технікою. В оповіданнях Є. Гуцала в описах краєвидів можна віднайти словесні аналоги таких малярських засобів, як колірна домінанта, колористична гармонія, освітлені й затінені зони. Дод.точки доступу: Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст, поет і кіносценарист ; 1937-1995) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Брайко, О.. Кінематографічна колористика пленеру в малій прозі Володимира Дрозда 1960-х років [Текст] / Олександр Брайко> // Слово і час. - 2020. - № 3. - С. 28-47. - Бібліогр.: с. 45-47
Кінематографія--Візуалізація--Кіносценарії Анотація: Проаналізовано стильову манеру ранньої прози В. Дрозда з погляду кінематографічної естетики кольору й можливостей екранного моделювання пленеру як найбільш вільного просторового середовища для візуальної репрезентації образної думки. У порівняльному аспекті запропоновано й розглянуто аналоги до мистецьких знахідок українського письменника у відомих фільмах («Жовтень», «Поема про море», «Червона пустеля») Дод.точки доступу: Дрозд, Володимир Григорович (український письменник ; 1939-2003) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |