Богдан, І.
    Концесії в Україні: форми та шляхи запровадження [Текст] / І. Богдан // Економіка України. - 2011. - № 3. - С. 35-45. - Бібліогр. в підрядкових примітках
Рубрики: Концесійна діяльність--Запровадження--Україна
Анотація: Узагальнено міжнародний досвід застосування концесійної форми державно-приватного парнерства. Проаналізовано можливості впровадження в Україні різних форм концесійних угод, виявлено проблеми та перешкоди, що стримують розвиток концесій в Україні.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Гончарук, Л. М.
    Основні права та обов'язки сторін договору концесії [Текст] / Л. М. Гончарук // Вісник господарського судочинства. - 2011. - № 4. - С. 175-180. - Бібліогр.: с. 179
Рубрики: Проблема цивільно-правової характеристики --Договір концесії
Кл.слова (ненормовані):
концесійні відносини -- права і обов'язки сторін договору концесії -- ринкова економіка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Варнавский, В.
    Государственно-частное партнерство: некоторые вопросы теории и практики [Текст] / В. Варнавский // Мировая экономика и международные отношения. - 2011. - № 9. - С. 41-50. - Библиогр. в подстроч. примеч.
ББК 65
Рубрики: Економіка--Економічна теорія--Російська Федерація--США--Великобританія
Кл.слова (ненормовані):
державно-приватне партнерство -- концесії -- оренда -- інфраструктура -- інвестиції -- особливі економічні зони

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Чабаненко, Л.
    Особливості правовогорегулювання відносин, опосередкованих договором комерційної концесії [Текст] / Людмила Чабаненко // Юридичний журнал. - 2011. - № 9. - С. 33-42
Рубрики: Економічні відносини--Договірне право
Кл.слова (ненормовані):
правове регулювання -- укладення договорів -- законодавство

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Иванова, Ю. В.
    Государственно-частное партнерство: опыт зарубежных стран и перспективы для Республики Беларусь [Текст] / Ю. В. Иванова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 197-201. - Библиогр.: с. 200-201
Рубрики: Держава--Бізнес--Зарубіжний досвід--Республіка Білорусь
Кл.слова (ненормовані):
законодавство -- інститути державно-приватного партнерства -- концесії -- партнерство держави та бізнесу

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Цеслів, А. С.
    Оцінка ефективності впровадження системи комерційної концесії [] / А. С. Цеслів // Економіка та держава. - 2013. - № 5. - С. 84-87. - Бібліогр. с.87 (9 назв)
ББК 65
Рубрики: Франчайзинг
Анотація: У статті розглядаються питання визначення основних етапів впровадження системи комерційної концесії для побудови моделі взаємозв'язків франчайзера та франчайзі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Чукаєва, І. К.
    Роль державно-приватного партнерства в модернізації виробничої інфраструктури [Текст] / І. К. Чукаєва // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 6. - С. 3-7 : табл. - Бібліогр.: с. 7
Рубрики: Виробнича інфраструктура--Модернізація
Кл.слова (ненормовані):
концесії -- стратегічне партнерство -- приватний сектор -- система договірних відносин

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бубник, В. А.
    Досвід застосування концесій державного майна [] / В. А. Бубник // Економіка та держава. - 2013. - № 6. - С. 14-16. - Бібліогр. с.16 (6 назв)
ББК 65
Рубрики: Державна власність--Державно-приватне партнерство
Кл.слова (ненормовані):
КОНЦЕСІЇ
Анотація: Розглянута економічна сутність концесії як форми державно-приватного партнерства в сфері експлуатації або будівництва об'єктів державної та комунальної власності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Зятіна, Діна.
    Окремі особливості концесії в морських портах / Діна Зятіна // Підприємництво, господарство і право. - 2013. - № 11. - С. 29-32
ББК 39+67
Рубрики: Морські порти--Діяльність--Правове регулювання
Анотація: Аналізуються положення чинного законодавства з питань концесії морських портів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Шилепницький, П. І.
    Аналіз нормативно-правового забезпечення розвитку державно-приватного партнерства в Україні [Текст] / П. І. Шилепницький // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 12. - С. 33-41 : рис. - Бібліогр.: с. 41
Рубрики: Макроекономіка - Україна
Кл.слова (ненормовані):
державні закупівлі -- концесії


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кредісов, А. І.
    Державно-приватне партнерство: світовий досвід та його використання в Україні [Текст] / А. І. Кредісов, А. О. Білоус // Економіка України. - 2016. - № 2. - С. 4-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціально-економічний розвиток--Державно-приватне партнерство
Кл.слова (ненормовані):
прибутковість -- соціалізація -- концесії -- проекти -- фонди -- ринкова економіка
Анотація: Досліджено державно-приватне партнерство (ДПП) як складову економічного інституту сучасного суспільного розвитку. З'ясовано історико-теоретичні засади аналізу ДПП, проаналізовано світову практику його реалізації. Визначено особливості та проблеми застосування ДПП в Україні.


Дод.точки доступу:
Білоус, А. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   Україна. Закони.

   
    Про особливості оренди чи концесії об'єктів паливно-енергетичного комплексу, що перебувають у державній власності [Текст] : закон від 8 липня 2011 р. : №3687-VI. - Офіц. док. // Урядовий кур'єр. - 2011. - 21 верес.(№ 173). - С. 9-11
Рубрики: Закони--Україна
Кл.слова (ненормовані):
концесія -- конкурс на право оренди -- організаційно-технічна підготовка -- №3687-VI


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Диба, М. І.
    Проблеми розвитку концесії в Україні [Текст] / М. І. Диба // Фінанси України. - 2017. - № 5. - С. 53-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Концесії в Україні--Розвиток
Анотація: Розкрито поступову трасформацію ролі держави в контексті реалізації ключових пріоритетів різних сфер економіки. Визначено, що, у зв'язку з динамічними перетвореннями ринкових відносин її роль не лише не зменшується, а й набуває якісно нових сутнісних характеристик.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Криворучко, Олена.
    Як відновити українські дороги: кредити, ОРRС і Дорожній фонд [Текст] / Олена Криворучко // Дзеркало тижня. - 2018. - 28 квіт. (№ 16). - С. 6
Рубрики: Дороги--Дорожнє будівництво--Проблеми і перспективи--Україна
   Дороги--Ремонт--Україна

   Міжнародні фінансові організації--Україна--Співробітництво

Кл.слова (ненормовані):
хороші дороги -- кредитні кошти -- кримінальна відповідальність підрядників -- закон про концесії





    Торосов, Артем.
    На шляху до реформування [Текст] : управляти лісами має держава / Артем Торосов // Лісовий і мисливський журнал. - 2018. - № 4. - С. 3-4
Рубрики: Лісове господарство--Реформування--Україна
Кл.слова (ненормовані):
управління лісами -- державна власність лісів -- лісові концесії -- лісогосподарська діяльність
Анотація: В Україні ліси переважно в державній власності. Проте минулого року з'явилася загроза для державних підприємств лісового господарства - передати їх у концесію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Коваль, Юлія.
    Правове регулювання плати за проїзд платною автомобільною дорогою, побудованою на умовах концесії як обов’язкового платежу [Текст] / Юлія Коваль // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 8. - С. 143-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Автомобільні дороги--Платний проїзд--Правове регулювання
Кл.слова (ненормовані):
концесія на будівництво та експлуатацію -- парафіскалітет -- неподаткові доходи бюджету -- державний дорожній фонд
Анотація: Стаття присвячена аналізу фінансово-правових аспектів справляння плати за проїзд автомобільною дорогою, побудованою на умовах концесії, а також визначенню її правової природи. У статті розглянуто подвійний характер плати за проїзд концесійною дорогою, яка залежно від порядку справляння може належати або до неподаткових доходів бюджету, або до парафіскалітетів. Проаналізовано законодавство щодо дорожніх концесій на предмет можливості реалізації відповідних норм з урахуванням обмежень, закріплених у чинному бюджетному законодавстві, акцентовано увагу на колізіях та виявлено потребу у вдосконаленні правового регулювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Чернега, Віталій.
    Договір комерційної концесії за цивільним та господарським законодавством України (порівняльно-правове дослідження) [Текст] / Віталій Чернега // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 10. - С. 84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Договори і угоди--Договір комерційної концесії--Правове регулювання--Україна
Кл.слова (ненормовані):
користувач -- франчайзинг -- підприємництво -- правоволоділець
Анотація: Стаття присвячена порівняльно-правовій характеристиці договору комерційної концесії за сучасним цивільним та господарським законодавством України. Автором сформовано низку висновків та пропозицій, спрямованих на удосконалення чинної редакції глави 36 Господарського кодексу України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Цімошинська, О. В.
    Методика розрахунку концесійних платежів за brown field- та green field-проектами концесії автодоріг за ціннісно-орієнтованим підходом [Текст] / О. В. Цімошинська // Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 94-98 : табл. - Бібліогр. с. 98 (8 назв)
Рубрики: Дорожнє будівництво--Фінансове забезпечення--Україна
Анотація: У статті констатовано, що дорожнє господарство належить до стратегічних галузей національної економіки та є вагомою складовою інфраструктурного потенціалу України. Доведено, що розбудова мережі автомобільних доріг та забезпечення її якості відповідно до міжнародних стандартів вимагає значних, незіставних з можливостями державного бюджету, фінансових ресурсів. Обгрунтовано доцільність: у поєднанні потенціалу державного та приватного секторів, формуванні партнерських відносин держави і бізнесу, посиленні ролі й значення приватних інвесторів, пошуку найбільш раціональних форм їхньої взаємодії та розподілу сфер відповідальності. Проаналізовано методику розрахунку концесійних платежів, затверджену постановою КМУ від 04.02.2016 р. за № 130 "Про зміни, що вносяться до постанови КМУ від 12.04.2000 р за № 639 "Методика розрахунку концесійних платежів". Акцентовано увагу на чіткому розмежуванні концесійних проектів, які передбачають будівництво нових об'єктів "з нуля" (green field-проекти), і проектів, що грунтуються на здійсненні будівництва чи реконструкції на базі існуючих державних активів (brown field-проекти). Наголошено на різниці підходів до розрахунку концесійних платежів за green field- та brown field-проектами концесії автодоріг. Підкреслено, що за своєю правовою природою brown field-проекти схожі з проектами з оренди державних активів, тож розрахунок концесійних платежів у рамках таких проектів здійснюється за аналогією з орендними платежами на базі вартості існуючих державних активів, що передаються у концесію. Платежі за green field-проектами (на будівництво) розраховуються за принципово іншими підходом, що передбачає поділ концесійних платежів на такі складові як регулярні фіксовані та "гнучкі" платежі. Встановлено, що діюча методика розрахунку концесійних платежів не відповідає інтересам зацікавлених осіб, а отже, гальмує розвиток державно-приватних партнерських відносин у будівництві та експлуатації автодоріг. Виокремлено недоліки та допущені прогалини при розробці існуючої методики розрахунку концесійних платежів. Наголошено на потребі внесення змін та уточнень до нині діючої методики розрахунку концесійних платежів з урахуванням світового досвіду та міжнародних стандартів. Запропоновано методику розрахунку концесійних платежів, розроблену за ціннісно-орієнтованим підходом, запровадження якої на практиці сприятиме розбудові національної та європейської транспортної системи, а отже, і зміні позицій України у рейтингу Global Competitiveness Report.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шміло, Ірина.
    Особливості відповідальності сторін за договором концесії [Текст] / Ірина Шміло // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 11. - С. 45-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Договори і угоди--Договір концесії--Відповідальність сторін
Кл.слова (ненормовані):
інвестиційна діяльність -- інвестиційні ризики -- підприємницькі ризики
Анотація: Стаття присвячена актуальним проблемам договору концесії як виду інвестиційних договорів. Автор здійснює дослідження сутності та правового й договірного регулювання відповідальності суб’єктів концесійної діяльності в Україні. Надаються пропозиції щодо перспективних напрямів реформування та вдосконалення національних нормативно-правових актів у сфері здійснення інвестиційної діяльності й змісту відповідальності сторін інвестиційних правовідносин на прикладі концесійних договорів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Олійник , Т. О.
    Щодо питання запровадження концесії на залізничному транспорті України [Текст] / Т. О. Олійник // Економіка та держава. - 2020. - № 2. - С. 122-126. - Бібліогр. с. 126 (13 назв)
Рубрики: Залізничний транспорт--Державно-приватне партнерство
Анотація: У статті розглянуто проблеми запровадження концесії на залізничному транспорті України. Наведено приклади успішного державно-приватного партнерства в різних країнах, у тому числі на залізничному транспорті.Підкреслено, що відсутність довгий час чіткої законодавчої бази та правил гри для організації концесії, відсутність знань та досвіду в розробці та проведення конкурсів концесійних проектів стримують потенційних інвесторів.??Наголошено, що в Україні немає досвіду організації концесії на залізничному транспорті, тому при розробці першого проекту концесії, наприклад, вокзалу доведеться вирішити низку специфічних питань. Вказано на необхідність врегулювання нормативно-правового забезпечення, розробки прозорих механізмів фінансування та розподілу ризиків між учасниками. Стримуючими факторами розвитку державно-приватного партнерства в Україні можуть стати: нестабільна політико-економічна ситуація в країні, відсутність попереднього досвіду державно-приватного партнерства, а також відсутність довгострокових гарантій потенційним інвесторам.Визначено основні напрями запровадження концесії на залізничному транспорті України.Доведено, що саме державне-приватне партнерство дозволить залучити кошти вітчизняних та закордонних інвесторів, водночас право власності на об'єкти залізничної інфраструктури залишиться у держави.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)