Швець, Валентина.
    Трансформація дидактичних принципів в інформаційному суспільстві [Текст] / В. Швець // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2014. - № 7. - С. 53-57. - англ.мовою. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Професійна освіта--Дидактика навчання
   Інформаційне суспільство--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
нелінейне мислення -- синергетика -- постіндусріалізм -- постмодернізм -- інформаційні технології
Анотація: У статті досліджена проблема зв'язку між законами розвитку інформаційного суспільства та дидактичними принципами сучасного педагогічного процесу. Розглянуто положення головних теорій інформаційного суспільства, таких, як: теорія постіндустріалізму (Д.Белл), теорія інформаційного способу розвитку (М. Кастельс), теорія гнучкої спеціалізації (Ч.Сейбл), теорія постмодернізму (Ж. Бодрійяр). Розглянуто також питання появи нелінійного наукового мислення.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)