Скитневский, В.
    Зов бытия [Текст] : об экзистенциальном измерении читателя / Владислав Скитневский // Библиотечное дело. - 2011. - N 17. - С. 35-38 . - ISSN 1727-4893
ББК 78.30
Рубрики: Бібліотекознавство--Бібліотечна діяльність--Читачі--Екзистенціалізм
Кл.слова (ненормовані):
розуміння тексту -- читацький вибір

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)





    Семеног, О.
    Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення [Текст] / Олена Семеног // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 47-50. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Лекції
Кл.слова (ненормовані):
лекція -- педагогічна діяльність -- науковий текст -- розуміння тексту
Анотація: У статті розглядаються особливості лекційного заняття у традиціях університетської освіти і сучасних підходів, акцентується увага на функціях, особливостях усного й писемного наково-педагогічного тексту лекції у вимірах педагогічної дії, практиці сприймання, усвідомлення, розуміння та інтерпретації.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Эйдлин, В. И.
    О соотношении восприятия и понимания текста [Текст] / В. И. Эйдлин // Вопросы психологии. - 2012. - № 1. - С. 25-36. - Библиогр.: с. 35-36 . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сприйняття тексту -- розуміння тексту -- запам'ятовування тексту
Анотація: Исследование восприятия детьми младшего школьного возраста художественных произведений позволило обнаружить, что при выполнении задания передать прочитанное дети склонны к прямому цитированию текста оригинала.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Суматохин, С. В.
    Чтение и понимание содержания текста при обучении биологии [Текст] / С. В. Суматохин // Биология в школе : научно-теоретический методический журнал. - 2012. - № 6. - С. 54-60 : табл. - Библиогр. в подстроч. примеч. . - ISSN 0320-9660
Рубрики: Біологія
   Читання

   Виховання

Кл.слова (ненормовані):
ФДОС основної загальної освіти -- розуміння тексту -- грамотність читання -- стилі мови

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Мысик, М. С.
    Развитие навыков и умений чтения с опорой на тестовые технологии [Текст] / М. С. Мысик // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 5. - С. 65-70. - Текст рос., фр. - Библиогр.: с. 70 . - ISSN 0130-6073
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- тестові завдання -- розуміння тексту

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





   
    IV Етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови 2014-2015 н. р. [Текст] : завдання 9-11 клас // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 3. - С. 16-40
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Олімпіади
Кл.слова (ненормовані):
розуміння тексту -- інструкції до завдання -- тести


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Чепурко, Т.
    Means of transport [Текст] / Т. Чепурко // Іноземні мови в школах України. - 2017. - № 2. - С. 28-30
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
читання -- розуміння тексту -- діалогічне мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Пентилюк, Марія.
    Наукові параметри аналізу тексту / Марія Пентилюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 9. - С. 36-41. - Бібліогр. 16 назв
Рубрики: Тексти--Аналіз--Основні параметри
Кл.слова (ненормовані):
категорії тексту -- елементи тексту -- розуміння тексту
Анотація: Автор бере за основу саме розуміння тексту як одиниці мовлення і послідовно розкриває всі компоненти аналізу: категорії тексту, форми, види, типи, стилі й жанри. Окремо виділяє структурні елементи тексту як об'єкти аналізу – складне синтаксичне ціле й абзац, мовні засоби побудови тексту і зв'язки між його елементами.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)