Шевченко, З. Художній світ Т. Шевченка (матеріали до вивчення біографії) [Текст] / Зоя Шевченко> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 28-30. Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.) Кл.слова (ненормовані): художній образ -- барви палітри -- акварель -- копіювання -- задум художника Анотація: У статті розглядається поблема становлення Т. Шевченка як художника, задум та реалізація деяких полотен, засоби творення художніх образів. Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Логвиненко, Юлія. Трансформація античних міфів у творчості поетів-постмодерністів [Текст] / Юлія Логвиненко> // Слово і час. - 2011. - № 6. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українська література--Напрями--Постмодернізм Кл.слова (ненормовані): Психологізація -- Символ -- Художній образ -- Художній світ Анотація: Розкриваються прийоми використання античного міфу у творчості поетів 90-х років ХХ ст. Виявлено й окреслено три найбільш концептуально значущі способи введення міфу у тканину твору. Проаналізовано головні функції використання міфів у поетичній системі постмодерністів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Вербицька, Лідія. Природно-людський спільносвіт у дидактичній ліриці Івана Франка ("Мій Ізмаргард", "Давнє й нове") [Текст] / Лідія Вербицька> // Слово і час. - 2011. - № 7. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Українські письменники--Франко І.Я.--Творчість Українська література--Лірика Кл.слова (ненормовані): алегорія -- дидактика -- символ -- художній образ Анотація: У статті йдеться про філософсько-дидактичний код образної символіки природно-людського спільносвіту у збірках "Мій Ізмаргард" і "Давнє й нове". Зроблено спробу окреслити основні напрямки художньої філософії в межах парадигми "людина - природа" в повчальній ліриці І. Франка. Дод.точки доступу: Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Иванисова, Л. М. Такая разная осень [Текст] : тематическое занятие в подготовительной к школе группе / Л. М. Иванисова> // Музыкальный руководитель. - 2011. - № 5. - С. 26-27 Рубрики: Дошкільне виховання--Естетичне Кл.слова (ненормовані): класична музика -- музичні терміни -- художній образ -- мистецтвознавчі терміни Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Жуковский, В. И. Образовательное пространство произведения изобразительного искусства [Текст] / В. И. Жуковский> // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 5. - С. 132-138. - Библиогр.: с. 138 Рубрики: Мистецтво--Освіта Кл.слова (ненормовані): твір -- діалог -- художній образ Анотація: Общение с предметом искусства разделяется на три фазы - предкоммуникативную, коммуникативнуюи посткомуникативную. Восприятие следует рассматривать как основное познавательно-психологическон образование коммуникативной фазы, когда художественное произведение становится предметом непосредственного воздействия на зрителя и его восприятие. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Артемьева, Г. Р. "Судьба беспощадна к человеку". Рассказ И. А. Бунина "Роман горбуна" в XI [Текст] : XI классе / Г. Р. Артемьева> // Русская словесность. - 2011. - № 5. - С. 43-44 . - ISSN 0868-9539 Рубрики: Письменники російські, 19-20 ст. Зарубіжна література--Російська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): художній образ -- авторська позиція -- текстова компетенція -- Бунін І. О. Дод.точки доступу: Бунін, Іван Олексійович (російський, український та французький письменник, поет, перекладач ; 1870-1953) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Зорин, С. С. Формирование визуальной культуры детей в процессе эстетического восприятия природы [Текст] / С. С. Зорин> // Искусство и образование. - 2011. - № 6. - С. 49-60. - Библиогр.: с. 60 Рубрики: Початкова освіта--Екологічне виховання--Естетика Кл.слова (ненормовані): еколого-педагогічні знання -- художній образ -- природа Анотація: Рассматривается условия формирования визуальной культуры в процессе эстетического восприятия природы. Специфический предмет познания природы выдвигает необходимость разработки особых методов. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |
Рогаткина, Т. Встречаются краски в книжке-раскраске. От линии к цвету [Текст] / Т. Рогаткина> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 1. - С. 51-57 Рубрики: Малювання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): книжка-розмальовка -- художній образ -- дошкільнята Анотація: Дети дошкольного возраста любят книжки-раскраски. выполненные профессиональным художником, они приглашают ребёнка к сотворчеству, ведь от цветового решения маленького соавтора во многом будет зависеть и настроение художественного образа, и его выразительность. Палитра обучающих возможностей раскрасок почти безгранична. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бычков, В. В. Символизация в искусстве как эстетический принцип [Текст] / В. В. Бычков> // Вопросы философии. - 2012. - № 3. - С. 81-90. - Библиогр.: с. 90 . - ISSN 0042-8744 Рубрики: Філософія культури Кл.слова (ненормовані): символ -- художній образ -- мистецтво Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Петровська, Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання / Т. Петровська> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Уроки--Читання--Мовлення українське Мовлення українське--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): образне мовлення -- художній твір -- художній образ -- образні засоби -- образний вислів -- читання -- мовлення школярів -- слововживання Анотація: У статті розкрито методику розвитку образного мовлення молодших школярів на уроках читання. Особлива роль у цьому процесі відведена системі вивчення образотворчих засобів мови художнього твору, яка збагачує, активізує і розвиває мовлення дітей. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Токмань, Ганна. Смерть коханої: діалог лірики Володимира Свідзінського і філософії Габріеля Марселя [Текст] / Ганна Токмань> // Слово і час. - 2012. - № 11. - С. 53-67. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники України, 19-20 ст. Філософи Франції, 19-20 ст. Українська література--Поезія Кл.слова (ненормовані): художній образ -- текст -- стиль Анотація: У статті вірші В. Свідзінського розглядаються як художньо-філософський феномен. У центрі уваги дослідниці перебуває мотив смерті коханої жінки. Проведено зіставлення поетичного розмислу з філософською думкою Г. Марселя. Дод.точки доступу: Свідзінський, Володимир Євтимович (український поет, перекладач ; 1885-1941) \про нього\; Марсель, Габріель (французький філософ ; 1889-1973) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хроменко, Ірина. Пообразний аналіз художнього твору [Текст] / Ірина Хроменко> // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 6. - С. 17-25. - Зміст: Старий і море ; Максим Гримач Рубрики: Художній твір--Аналіз--Прообразний Світова література--Дистанційний тренінг Письменники американські, 20 ст. Письменники українські, 19 ст. Кл.слова (ненормовані): художній образ -- взаємостосунки персонажів -- образ автора -- національний образ -- образи-речі -- образи-символи -- зовнішній образ -- внутрішній образ Анотація: На тренінговому занятті прообразного аналізу розглядаються основні підходи та прийоми, які застосовуються під час вивчення художнього твору. Дод.точки доступу: Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\; Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кандинська, Віра. Рецепція естетизму й дендизму в новелі Ольги Кобилянської "Valse melancolique" [Текст] / Віра Кандинська> // Слово і час. - 2013. - № 5. - С. 32-42. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники українські, 19-20 ст. Українська література--Мала проза--Новела Кл.слова (ненормовані): життєтворчість -- модернізм -- художній образ -- новела Анотація: У статті розглянуто новелу О. Кобилянської "Valse melancolique" в контексті концепцій естетизму й дендизму, розроблених О. Вайлдом, Ш. Бодлером та Ж. Барбе д'Оревільї. Доведено, що О. Кобилянська однією з перших в українській літературі створює образи героїв, для яких естетизм і дендизм є світоглядом та стилем життя. Дод.точки доступу: Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, учасниця феміністичного руху на Буковині ; 1863-1942) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Петровська, Т. Система роботи на образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння) [Текст] / Тетяна Петровська> // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 5-7. Рубрики: Українська мова--Навчання читання Українська література--Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): художній твір -- художній образ -- порівняння Анотація: У статті описано систему роботи над образними засобами мови художнього твору. Запропоновано послідовність вправ та розроблено алгоритм роботи над кожним із розглянутих понять. |
Петровська, Т. Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Читання--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): образність мовлення -- образні засоби -- художній образ -- поетичний образ -- переносне значення Анотація: У статті розглянуто особливості роботи над епітетами як виразниками образності на уроках читання в 2—4 класах. Автор демонструє ефективні прийоми аналізу мовних засобів, з допомогою яких створюються художні образи. Це: 1) прийом вибіркового читання; 2) спостереження над художнім текстом; 3) словникова робота; 4) різні форми ілюстрування тексту. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хроменко, І. Пообразний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 2 / Ірина Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 14-21. Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Літературознавство--Аналіз художнього твору Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): художній образ -- образи персонажів -- образ автора -- образ оповідача -- національний образ Анотація: На другому тренінговому занятті для учителів-словесників розглянуто основні підходи та прийоми, які застосовуються під час вивчення художнього твору. Зокрема, проаналізовано поняття образу в художній літературі, його особливості та різновиди. На матеріалі фрагментів уроків та конспекту уроку за твором С. Черкасенка "Маленький горбань" розглянуто такий вид аналізу художнього твору, як пообразний аналіз. Дод.точки доступу: Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\; Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\; Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\; Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\; Ліндгрен, Астрід (шведська дитяча письменниця ; 1907-2002) \про неї\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (український письменник, драматург, педагог ; 1876-1940) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кузькина, Ю. И. Семантика художественного образа как основа успешного перевода поєзии [Текст] / Ю. И. Кузькина> // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 3. - С. 103-108. - Текст рос., англ. . - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): семантика -- художній образ -- поетичний переклад Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Зорин, С. С. Творчество, искусство и образование [Текст] / С. С. Зорин> // Искусство и образование : журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2013. - № 6. - С. 77-99. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2072-0432 Рубрики: Мистецтво--Особистість--Формування Кл.слова (ненормовані): свідомість -- підсвідомість -- метафора -- міф -- художній образ Все экземпляры списаны |
Сафарян, С. Формуємо соціокультурну компетенцію: поняття "художня культура" [Текст] / С. Сафарян> // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 6. - С. 7-8 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): методичні принципи -- соціокультурна компетенція -- художній образ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Бондаренко, Юрій Пообразний аналіз: зміст, загальні принципи, види характеристик [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 12-18. - Бібліогр.: 31 назва. Рубрики: Українська література--Образи, теми, сюжети Кл.слова (ненормовані): образ-персонаж -- робота над твором -- художній образ Анотація: У статті підсумовано результати, опубліковані в низці праць, присвячених проблемі вивчення образів-персонажів літературних творів у школі. Автор матеріалу узагальнює діяльність учителя й учнів у процесі аналізу літературних героїв, а також формує концептуальні засади такої роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |