Шевченко, З.
    Художній світ Т. Шевченка (матеріали до вивчення біографії) [Текст] / Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 28-30.
Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- барви палітри -- акварель -- копіювання -- задум художника
Анотація: У статті розглядається поблема становлення Т. Шевченка як художника, задум та реалізація деяких полотен, засоби творення художніх образів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Логвиненко, Юлія.
    Трансформація античних міфів у творчості поетів-постмодерністів [Текст] / Юлія Логвиненко // Слово і час. - 2011. - № 6. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Напрями--Постмодернізм
Кл.слова (ненормовані):
Психологізація -- Символ -- Художній образ -- Художній світ
Анотація: Розкриваються прийоми використання античного міфу у творчості поетів 90-х років ХХ ст. Виявлено й окреслено три найбільш концептуально значущі способи введення міфу у тканину твору. Проаналізовано головні функції використання міфів у поетичній системі постмодерністів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Вербицька, Лідія.
    Природно-людський спільносвіт у дидактичній ліриці Івана Франка ("Мій Ізмаргард", "Давнє й нове") [Текст] / Лідія Вербицька // Слово і час. - 2011. - № 7. - С. 39-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українські письменники--Франко І.Я.--Творчість
   Українська література--Лірика

Кл.слова (ненормовані):
алегорія -- дидактика -- символ -- художній образ
Анотація: У статті йдеться про філософсько-дидактичний код образної символіки природно-людського спільносвіту у збірках "Мій Ізмаргард" і "Давнє й нове". Зроблено спробу окреслити основні напрямки художньої філософії в межах парадигми "людина - природа" в повчальній ліриці І. Франка.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Иванисова, Л. М.
    Такая разная осень [Текст] : тематическое занятие в подготовительной к школе группе / Л. М. Иванисова // Музыкальный руководитель. - 2011. - № 5. - С. 26-27
ББК 74.100.55
Рубрики: Дошкільне виховання--Естетичне
Кл.слова (ненормовані):
класична музика -- музичні терміни -- художній образ -- мистецтвознавчі терміни


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Жуковский, В. И.
    Образовательное пространство произведения изобразительного искусства [Текст] / В. И. Жуковский // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 5. - С. 132-138. - Библиогр.: с. 138
Рубрики: Мистецтво--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
твір -- діалог -- художній образ
Анотація: Общение с предметом искусства разделяется на три фазы - предкоммуникативную, коммуникативнуюи посткомуникативную. Восприятие следует рассматривать как основное познавательно-психологическон образование коммуникативной фазы, когда художественное произведение становится предметом непосредственного воздействия на зрителя и его восприятие.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Артемьева, Г. Р.
    "Судьба беспощадна к человеку". Рассказ И. А. Бунина "Роман горбуна" в XI [Текст] : XI классе / Г. Р. Артемьева // Русская словесность. - 2011. - № 5. - С. 43-44 . - ISSN 0868-9539
Рубрики: Письменники російські, 19-20 ст.
   Зарубіжна література--Російська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- авторська позиція -- текстова компетенція -- Бунін І. О.


Дод.точки доступу:
Бунін, Іван Олексійович (російський, український та французький письменник, поет, перекладач ; 1870-1953) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Зорин, С. С.
    Формирование визуальной культуры детей в процессе эстетического восприятия природы [Текст] / С. С. Зорин // Искусство и образование. - 2011. - № 6. - С. 49-60. - Библиогр.: с. 60
ББК 74.200.507
Рубрики: Початкова освіта--Екологічне виховання--Естетика
Кл.слова (ненормовані):
еколого-педагогічні знання -- художній образ -- природа
Анотація: Рассматривается условия формирования визуальной культуры в процессе эстетического восприятия природы. Специфический предмет познания природы выдвигает необходимость разработки особых методов.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)





    Рогаткина, Т.
    Встречаются краски в книжке-раскраске. От линии к цвету [Текст] / Т. Рогаткина // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 1. - С. 51-57
Рубрики: Малювання--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
книжка-розмальовка -- художній образ -- дошкільнята
Анотація: Дети дошкольного возраста любят книжки-раскраски. выполненные профессиональным художником, они приглашают ребёнка к сотворчеству, ведь от цветового решения маленького соавтора во многом будет зависеть и настроение художественного образа, и его выразительность. Палитра обучающих возможностей раскрасок почти безгранична.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Бычков, В. В.
    Символизация в искусстве как эстетический принцип [Текст] / В. В. Бычков // Вопросы философии. - 2012. - № 3. - С. 81-90. - Библиогр.: с. 90 . - ISSN 0042-8744
ББК 87.6
Рубрики: Філософія культури
Кл.слова (ненормовані):
символ -- художній образ -- мистецтво


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Петровська, Т.
    Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання / Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268
Рубрики: Уроки--Читання--Мовлення українське
   Мовлення українське--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
образне мовлення -- художній твір -- художній образ -- образні засоби -- образний вислів -- читання -- мовлення школярів -- слововживання
Анотація: У статті розкрито методику розвитку образного мовлення молодших школярів на уроках читання. Особлива роль у цьому процесі відведена системі вивчення образотворчих засобів мови художнього твору, яка збагачує, активізує і розвиває мовлення дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Токмань, Ганна.
    Смерть коханої: діалог лірики Володимира Свідзінського і філософії Габріеля Марселя [Текст] / Ганна Токмань // Слово і час. - 2012. - № 11. - С. 53-67. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3(4УКР)+87
Рубрики: Письменники України, 19-20 ст.
   Філософи Франції, 19-20 ст.

   Українська література--Поезія

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- текст -- стиль
Анотація: У статті вірші В. Свідзінського розглядаються як художньо-філософський феномен. У центрі уваги дослідниці перебуває мотив смерті коханої жінки. Проведено зіставлення поетичного розмислу з філософською думкою Г. Марселя.


Дод.точки доступу:
Свідзінський, Володимир Євтимович (український поет, перекладач ; 1885-1941) \про нього\; Марсель, Габріель (французький філософ ; 1889-1973) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Хроменко, Ірина.
    Пообразний аналіз художнього твору [Текст] / Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 6. - С. 17-25. - Зміст: Старий і море ; Максим Гримач
ББК 83
Рубрики: Художній твір--Аналіз--Прообразний
   Світова література--Дистанційний тренінг

   Письменники американські, 20 ст.

   Письменники українські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- взаємостосунки персонажів -- образ автора -- національний образ -- образи-речі -- образи-символи -- зовнішній образ -- внутрішній образ
Анотація: На тренінговому занятті прообразного аналізу розглядаються основні підходи та прийоми, які застосовуються під час вивчення художнього твору.


Дод.точки доступу:
Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\; Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кандинська, Віра.
    Рецепція естетизму й дендизму в новелі Ольги Кобилянської "Valse melancolique" [Текст] / Віра Кандинська // Слово і час. - 2013. - № 5. - С. 32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 83.3
Рубрики: Письменники українські, 19-20 ст.
   Українська література--Мала проза--Новела

Кл.слова (ненормовані):
життєтворчість -- модернізм -- художній образ -- новела
Анотація: У статті розглянуто новелу О. Кобилянської "Valse melancolique" в контексті концепцій естетизму й дендизму, розроблених О. Вайлдом, Ш. Бодлером та Ж. Барбе д'Оревільї. Доведено, що О. Кобилянська однією з перших в українській літературі створює образи героїв, для яких естетизм і дендизм є світоглядом та стилем життя.


Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця, учасниця феміністичного руху на Буковині ; 1863-1942) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Петровська, Т.
    Система роботи на образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння) [Текст] / Тетяна Петровська // Початкова школа. - 2013. - № 4. - С. 5-7.
ББК 74.268.3
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
   Українська література--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- художній образ -- порівняння
Анотація: У статті описано систему роботи над образними засобами мови художнього твору. Запропоновано послідовність вправ та розроблено алгоритм роботи над кожним із розглянутих понять.





    Петровська, Т.
    Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах / Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.26
Рубрики: Читання--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
образність мовлення -- образні засоби -- художній образ -- поетичний образ -- переносне значення
Анотація: У статті розглянуто особливості роботи над епітетами як виразниками образності на уроках читання в 2—4 класах. Автор демонструє ефективні прийоми аналізу мовних засобів, з допомогою яких створюються художні образи. Це: 1) прийом вибіркового читання; 2) спостереження над художнім текстом; 3) словникова робота; 4) різні форми ілюстрування тексту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Хроменко, І.
    Пообразний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 2 / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 7/8. - С. 14-21.
ББК 74+83
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Літературознавство--Аналіз художнього твору

   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
художній образ -- образи персонажів -- образ автора -- образ оповідача -- національний образ
Анотація: На другому тренінговому занятті для учителів-словесників розглянуто основні підходи та прийоми, які застосовуються під час вивчення художнього твору. Зокрема, проаналізовано поняття образу в художній літературі, його особливості та різновиди. На матеріалі фрагментів уроків та конспекту уроку за твором С. Черкасенка "Маленький горбань" розглянуто такий вид аналізу художнього твору, як пообразний аналіз.


Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\; Хемінгуей, Ернест Міллер (американський письменник та журналіст, лауреат Нобелівської премії з літератури за 1954 рік ; 1899-1961) \про нього\; Вовчок, Марко (українська і російська письменниця, перекладач, видавець ; 1833-1907) \про неї\; Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\; Ліндгрен, Астрід (шведська дитяча письменниця ; 1907-2002) \про неї\; Черкасенко, Спиридон Феодосійович (український письменник, драматург, педагог ; 1876-1940) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кузькина, Ю. И.
    Семантика художественного образа как основа успешного перевода поєзии [Текст] / Ю. И. Кузькина // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 3. - С. 103-108. - Текст рос., англ. . - ISSN 2072-76-0
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
семантика -- художній образ -- поетичний переклад


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Зорин, С. С.
    Творчество, искусство и образование [Текст] / С. С. Зорин // Искусство и образование : журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2013. - № 6. - С. 77-99. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2072-0432
Рубрики: Мистецтво--Особистість--Формування
Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- підсвідомість -- метафора -- міф -- художній образ


Все экземпляры списаны




    Сафарян, С.
    Формуємо соціокультурну компетенцію: поняття "художня культура" [Текст] / С. Сафарян // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 6. - С. 7-8
Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
методичні принципи -- соціокультурна компетенція -- художній образ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Бондаренко, Юрій
    Пообразний аналіз: зміст, загальні принципи, види характеристик [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 12-18. - Бібліогр.: 31 назва.
Рубрики: Українська література--Образи, теми, сюжети
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- робота над твором -- художній образ
Анотація: У статті підсумовано результати, опубліковані в низці праць, присвячених проблемі вивчення образів-персонажів літературних творів у школі. Автор матеріалу узагальнює діяльність учителя й учнів у процесі аналізу літературних героїв, а також формує концептуальні засади такої роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)