Лапченко, В. С. Inventors and inventions ( 11 Form) [Text] / В. С. Лапченко, Л. В. Діденко, Я. А. Панова> // Англійська мова та література. - 2009. - № 1. - С. 2-6 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- інтегровані уроки Дод.точки доступу: Діденко, Л.В.; Панова, Я.А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Симоненко, Н. В. Интегрированный урок (английский язык + психология) по теме: " Is it Easy to Be Young ? A Teenager and the World Around Him" ) [Текст] / Н. В. Симоненко, Л. Л. Сафонова> // Иностранные языки в школе. - 2009. - № 1. - С. 22-28 Рубрики: Англійська мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): вніб 6 -- інтегровані уроки Дод.точки доступу: Сафонова, Л.Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
74 О-57 Омельчук, С. Комп`ютерна програма "Інтертест" (модуль "Українська мова") як засіб активізації дослідницької діяльності учнів [Текст] / С. Омельчук> // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах) : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 2. - С. 10-13 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Педагогічні інновації Кл.слова (ненормовані): ВДСГН -- мультимедійні технології -- інтегровані уроки Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
74 О-58 Оніщенко, О. Школа майбутнього - це школа творчості [Текст] / О. Оніщенко> // Директор школи (Шкільний світ). - 2010. - N 24. - С. 8-10. Кл.слова (ненормовані): методика викладання -- інтегровані уроки -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Білозуб, Н. Інтегроване навчання та інноваційні технології / Н. Білозуб> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 44-47. - немає в фонді ОУНБ Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Методичний матеріал Початкова освіта--Інтегровані уроки Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки Анотація: Автор пропонує розглянути конструювання інтегрованого уроку української мови, базуючись на внутрішньопредметній інтеграції. Визначальним критерієм у підборі змісту такого уроку та видів діяльності у процесі пізнання мовних явищ є сукупність дидактичних цілей уроку мови та мовлення, представлено розробку такого уроку за темою "Написання творів-казок "Зима-чарівниця". |
Савченко, О. Сучасний урок: суб'єктивність навчання і варіативність структури [Текст] / Олександра Савченко> // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 11-15 Рубрики: Педагогіка--Урок Кл.слова (ненормовані): сучасний урок -- типи уроків -- назви уроків -- урок з особливим контингентом учнів -- інтегровані уроки Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мельниченко, Л. Нестандартні уроки хімії [Текст] / Людмила Мельниченко> // Хімія (Шкільний світ). - 2012. - № 1. - С. 13-19 : табл. Рубрики: Хімія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади--Досвід Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- бінарні уроки -- інтерактивні уроки Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
74.202.2 Т 45 Титар, О. Інтеграція навчального процесу / О. Титар, Г. Пінчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 3. - С. 43-45 Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- інтегроване навчання -- інтегровані уроки -- структура інтегрованих уроків -- бінарний урок Анотація: В статті висвітлено актуальність інтеграції в навчальний процес, розкрито суть, мету, переваги інтегрованого навчання, охарактеризовано види та структуру інтегрованих уроків. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Пінчук, Г. |
Шухніна, Ніна Міжпредметні зв'язки на уроках трудового навчання (технології) [Текст] / Ніна Шухніна, Марія Бєлікова> // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2013. - № 1. - С. 4-7. - Бібліогр.: с. 7 Рубрики: Трудове навчання--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): шкільне навчання -- інтеграційні процеси -- інтегровані уроки Дод.точки доступу: Бєлікова, Марія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Григораш, Наталія. Реалізація міжпредметних зв’язків математики та інформатики на інтегрованих уроках [Текст] / Н. Григораш> // Математика в рідній школі. - 2015. - №10. - С. 20-27. - Бібліогр.: с. 27 Рубрики: Математична освіта в школі--Міжпредметні зв'язки Інформатика--Міжпредметні зв'язки Інформаційні технології--На уроках математики Кл.слова (ненормовані): ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ -- УРОК МАТЕМАТИКИ -- УРОК ІНФОРМАТИКИ Анотація: Розглядається вплив інформатики на викладання математики. Наводиться безліч прикладів взаємопроникнення цих навчальних дисциплін під час розв’язування прикладних задач. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Козлова, Лілія. Міжпредметні зв`язки під час викладання хімії [Текст] / Л. Козлова> // Хімія (Шкільний світ). - 2016. - № 3. - С. 19-26 : табл. Рубрики: Хімія--Методика викладання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- елементи білінгвального навчання -- біологія і хімія -- хімія -- історія і мистецтво -- стародавні барвники Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Токар, Оксана. Світ обирає здатність до життя! Упровадження компетентісного підходу в навчанні. Ключові акценти. напрями, рекомендації [Текст] / О. Токар> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. - № 21. - С. 10-19 Рубрики: Освіта--Компетентісний підхід в освіті Самоосвіта--Компетентісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентність -- творча діяльність -- інтегровані уроки -- проектні завдання -- опитування -- мотиваційні прийоми Анотація: Основним меседжем реалізації Концепції "Нова українська школа" є компетентісне навчання. Формування компетентностей - це складний, цілеспрямований процес. Його доцільно розпочати з визначення компетентностей, які можуть бути сфолрмовані на уроках, а також установлення співвідношення між ключовими та предметними компетентостями. Для цього автор пропонує розглянути ключові акценти, напрями, подані в методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/18 навчальному році (МОН України № 1/9-436 від 09.08.2017 р). Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Базарницька, Ірина. Навчання грамоти,1 клас : інтегрований урок / Ірина Базарницька> // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 16–18 Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти--Урок Кл.слова (ненормовані): урок навчання грамоти -- методика викладання -- інтегровані уроки -- звуки -- букви -- літери -- письмо літер -- звукові значення -- початкова школа -- 1 клас Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з навчання грамоти за темою "Звук [ш]. Буква Ш, ш. Письмо літери "ша" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Гудзь, Світлана. Інтегрований урок у 3 класі : (українська мова, читання, образотворче мистецтво, музика) / Світлана Гудзь> // Початкова школа. - 2018. - № 4. - С. 20–22 Рубрики: Українська мова--Урок Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- методика викладання -- українська мова -- читання -- образотворче мистецтво -- музика -- частини мови -- прикметник -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку за темою "Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні" для учнів 3 класу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Рак, Любов. Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Любов Рак> // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 22–25 Рубрики: Математика--Початкове навчання--Урок Природознавство--Урок Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- математика і природознавство -- віднімання -- обчислювальні навички -- ставлення до природи -- птахи -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з математики та природознавства за темою "Три способи віднімання виду 40–27. Розв’язування задач" для учнів 2 класу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Жуганова, Олена. Інтегрований урок у 4 класі : (природознавство, музичне мистецтво, економічне виховання) / Олена Жуганова> // Початкова школа. - 2018. - № 5. - С. 30–33 Рубрики: Природознавство--Урок Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- природознавство -- музичне мистецтво -- економічне виховання -- французька народна пісня -- українська народна пісня -- гори -- економічні терміни -- ази бізнесу -- початкова школа -- 4 клас Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з природознавства, музичного мистецтва та економічного виховання за темою "Гори Карпати. Французька народна пісня "Пастушок" – повторення. Закріплення української народної пісні "Ой, смереко" та "Мій рідний край!" М. Мозгового. Слухання гімну Європи. Ознайомлення з економічними термінами, азами бізнесу" для учнів 4 класу. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Стрілько, Любов. Краса – це радість нашого життя [Текст] : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Любов Стрілько> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 4-5. Рубрики: Українська мова--Літературне читання--Урок Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- літературне читання -- природознавство -- трудове навчання -- літературна спадщина В. О. Сухомлинського -- твори В. О. Сухомлинського -- початкова школа Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з літературного читання, природознавства та трудового навчання за творчістю В. О. Сухомлинського для учнів початкової школи. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Садова, Рита. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі [Текст] / Рита Садова> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 26-29. Рубрики: Математика--Урок Природознавство--Урок Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- урок-подорож -- математика і природознавство -- трицифрові числа -- письмове додавання -- периметр -- тварини -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті представлено розробку інтегрованого уроку-подорожі з математики та природознавства за темами: "Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Розв’язування задач. Периметр", "Різноманітність тварин та їхній вплив на природу Землі" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Неділя, Ірина. Іван Франко "Захар Беркут" [Текст] : 7-й клас / Ірина Неділя, Галина Чирко> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2018. - № 13/14. - С. 75-89 : іл. - Бібліогр.: с. 85 Рубрики: Методика викладання--Українська література--7-й клас Письменники українські--Франко І. Я.--Творчість Кл.слова (ненормовані): бліц-опитування -- бесіда -- літературний диктант -- евристична бесіда -- інтерактивна вправа -- Інтегровані уроки -- Захар Беркут Анотація: Запропоновані інтегровані уроки містять матеріал з української літератури та історії, вони призначені для поглиблення та поєднання блоків знань цих предметів із поданих тем. Дод.точки доступу: Чирко, Галина; Франко, Іван Якович (1856-1916 рр.) \про нього\ |
Веремійчик, Іван. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх [Текст] : (2 і 3 класи) / Іван Веремійчик> // Початкова школа. - 2019. - № 1. - С. 31-34. Рубрики: Педагогіка--Інтегроване навчання Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- трудове навчання -- образотворче мистецтво -- математика -- природознавство -- орнамент -- геометричні фігури -- орігамі -- екологія -- початкова школа -- 2-3 класи Анотація: У статті представлено розробки інтегрованих уроків із трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики, природознавства для учнів 2-3 класів за темами: "Орнамент", "Моделі в техніці орігамі", "Колективна композиція "Екологія". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |