67 Л 93 Любер, О. Безпека в соціальних мережах - міф чи реальність? (Порівняльна характеристика вибраних аспектів європейського та континентального законодавства) [Текст] / Ольга Любер> // Юридичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 62-64 Рубрики: Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): інформаційна безпека -- комп’ютерне право -- порушення прав Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Паращенко, Людмила. Відкрита освіта: будуємо школи без кордонів [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління. - 2012. - № 2-3. - С. 7-13. - Библиогр.: с. 12 (7 назв.) Рубрики: Державне управління--Освіта Інформаційно-комунікаційні технології Соціальні мережі Анотація: У статті проаналізовано переспективи інформатизації навчального серкедовища в системі загальної середньої освіти України. Визначено можливості соціальних мереж для розвитку навчального середовища та формування ключових компетентностей учнів. Подано пропозиції щодо реалізації потенціалу відкритої освіти для реформування вітчизняної освітньої системи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лилик, Ірина. Досвід українських компаній у налагодженні діалогу з новим споживачем [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 5-16. - Библиогр.: с. 16 (7 назв.) Рубрики: Інтернет-маркетинг Соціальні мережі Діяльність підприємств--Інтернет-простір Анотація: У статті представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі, у тому числі в соціальних мережах Facebook і ВКонтакте, які розглядаються як інформаційна платформа споживачів. |
Савченко, Юлія. Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [Текст] / Ю. Савченко> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 17-18. Рубрики: Інтернет-маркетинг Соціальні мережі Спілкування з аудиторією Анотація: У статті розглянуто використання соціальних мереж для підтримки репутації бренда на високом рівні, для збільшення аудиторії спільнот, у яких представлена компанія і для ведення діалогу з клієнтами. |
Филина, Ольга. "Три основы долгосрочного успеха в интернете" [Текст] / О. Филина> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 2. - С. 51-57. Рубрики: Інтернет-маркетинг Соціальні мережі Контентна стратегія Анотація: В статті розглянуто як органічно та ефективно зв'язувати між собою комунікаційні майданчики для отримання максимального синергетичного ефекту. |
Башинська, І. О.. Характеристика новітніх маркетингових комунікацій з позиції використання їх для промислових підприємств [Текст] / І. О. Башинська> // Проблеми науки. - 2013. - № 6. - С. 31-37. - Библиогр.: с. 37 (11 назв.) Рубрики: Мобільний маркетинг Соціальні мережі Партизанський маркетинг Кл.слова (ненормовані): "Комунікація ближнього поля" -- QR-код -- Вluetooth-маркетинг -- Флешмоб Анотація: У статті розглянуто новітні маркетингові комунікації: визначено їхню сутність, особливості та перспективи використання. Проаналізовано, які з них відповідають потребам промислових підприємств, та надано рекомендації щодо їх використання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бєлікова, Юлія. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ [Текст] / Ю. Бєлікова> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 16-21 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Реклама Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): гендер -- соціальний медіа маркетинг Анотація: Про соціальний медіа маркетинг. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бондарев, Алексей. Личное дело [Текст] : [мессенджеры] / Алексей Бондарев> // Новое время страны. - 2021. - 11 февр. (№ 5). - С. 60-64 : фот. цв. Рубрики: Соціальні мережі Месенджери Мобільний зв'язок Інформаційно-комунікаційні технології--Соціальні мережі--Безпека Кл.слова (ненормовані): приватність -- захист особистих даних -- електронні канали зв'язку -- месенджери -- WhatsApp -- Facebook Messenger Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |