Пошуковий запит: (<.>K=казки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 521
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Баклашкина М.В. Baba -Yaga/М. В. Баклашкина // Методическая мозаика, 2009. т.№ 2.-С.29-32
|
>2.
| Клименко П.П. Методичні поради щодо проведення уроків з вивчення казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". 6 клас/П. П. Клименко // Зарубіжна література в школах України, 2009. т.№ 4.-С.44-46
|
>3.
| Прудник С. Котигорошко, Котиквасолько, Котибіб і сімейка зміїв/С. Прудник // Початкова школа, 2009. т.№ 1.-С.58-60
|
>4.
| Бесчасная Е.И. Сказкотерапия как метод развития личности и корекции поведения социально-неблагополучных детей/Е. И. Бесчасная // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2009,N N 9.-С.50-54
|
>5.
| Бесчасная Е.И. Сказкотерапия как метод развития личности и коррекции поведения социально-неблагополучных детей/Е. И. Бесчасная // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2009,N N 9.-С.50-54
|
>6.
| Фокина В.А. У майстерні літературної казки: Ш.Перро і його "Попелюшка": підсумковий урок-конкурс 5 клас/В. А. Фокина // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -Київ:Іванофранківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво "Антросвіт", 2003,N 5.-С.45-46
|
>7.
| Сабат Г. Про свиню, звірячий парламент і встидливу опозицію: сатирично-політичні казки Івана Франка/Г. Сабат // Слово і час, 2010,N N 5.-С.38-45
|
>8.
| Возна Я. Оживуть знов дійства казки./Я. Возна // Шкільний світ. -Київ:Дубицький О.Є., 2010,N N 41.-С.8-9
|
>9.
| Дудінова Н.О. Проблема формування національної свідомості у повісті - казці В.Близнеця "Земля світлячків"/Н. О. Дудінова // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.142-146.
|
>10.
| Королькова П.В. Модификация жанра авторской волшебной сказки в современной чешской литературе /П. В. Королькова // Славяноведение. -Москва:Славяноведение, 2010,N N 6.-С.71-78.
|
>11.
| Зленко Г. "Світу білого, не випив": Розповідь про життя і загибель поета А. Казки/Г. Зленко // Літературна Україна, 2010. т.№ 42.-С.6
|
>12.
| Голубева И. Тысяча и одна ночь/И. Голубева // Искусство - первое сентября, 2011. т.№ 2.-С.18-19
|
>13.
| Мазяр О. В. Життєві сценарії в українських народних казках/О. В. Мазяр // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 2.-С.73-77
|
>14.
| Прудник С. Казки тітоньки Пательні/С. Прудник // Початкова школа, 2011. т.№ 1.-С.62-63.
|
>15.
| Сушко Т. Казка на кожному уроці./Т. Сушко // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.60-61.
|
>16.
| Бак С. К. Прогнозоване читання філософської казки Оскара Уайльда "Хлопчик і Велетень"/С. К. Бак // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 3.-С.48-50
|
>17.
| Аліфіренко Н. Зимівля звірів : заняття за мотивами казки для старших дошкільнят/Наталя Аліфіренко // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 2.-С.35-36.
|
>18.
| Павлюк Веселі зайчата/Зоя Павлюк // Дзвін, 2011. т.№ 2.-С.158-160
|
>19.
| Петренко Л. Гра як засіб вивчення правил (Казки, вірші та смішинки. які можна розіграти)/Лариса Петренко // Початкова школа, 2011. т.№ 3.-С.57-58.
|
>20.
| Прудник С. Казки київських дерев/Світлана Прудник // Початкова школа, 2011. т.№ 3.-С.64.
|
|
|