Пошуковий запит: (<.>K=профільне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Шаран О. Ідея профілізації в системі шкільної математичної освіти/Олександра Шаран // Математика в школі, 2011. т.№ 5.-С.37-40
|
>2.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 22/23/24.-С.30-42
|
>3.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : економіка // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 19/20/21.-С.65-68
|
>4.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : хімія // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України, 2011. т.№ 19/20/21.-С.83-89
|
>5.
| Арбузов М. Інформатика в школі - початок ІТ-освіти/М. Арбузов // Вища школа, 2013. т.№ 11.-С.100-104
|
>6.
| Караман С. Вітаємо переможців конкурсу!/Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 3.-С.3-5.
|
>7.
| Грамбовська Л. Вдосконалення умінь розв'язувати лінійні рівняння з параметрами як один з аспектів професійної компетентності вчителів математики/Лариса Грамбовська, Валентина Сорока // Математика в школі, 2012. т.№ 3.-С.43-46
|
>8.
| Козакова Вибір професійного шляху/Валентина Козакова, Ніна Ващенко, Галина Ломакіна // Трудове навчання (Шкільний світ), 2011. т.№ 10.-С.57-60
|
>9.
| Валентик Н. Готуємося до профільного навчання /Н. Валентик // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 13.-С.8-12
|
>10.
| Белуха С. Експериментальна діяльність школи: створення університетського освітнього простору/С. Белуха // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 7/8.-С.79-84
|
>11.
| Кобернік С. Г. Загальна географія : програма для профільного навчання у старшій школі, 11 клас/С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко // Географія та економіка в рідній школі, 2016. т.№ 10.-С.7-12.
|
>12.
| Овчар Застосування табличного процесора MS Excel при вивченні вищої математики/Інна Овчар // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2021,N Вип. 3 (8).-С.228-232
|
>13.
| Редько В. Комунікативно-діяльнісна, культорологічна і професійно орієнтована парадигма змісту іншомовної освіти старшокласників/Валерій Редько // Іноземні мови в навчальних закладах, 2011. т.№ 4.-С.19-27
|
>14.
| Греб Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки учнів 10-11 класів профільної школи/Марія Греб // Українська мова і література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.3-5
|
>15.
| Кольченко Лариса Ліцей на березі Лугані/Лариса Кольченко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 2.-С.82-94
|
>16.
| Мазур О. Логарифмічні рівняння у профільній школі/Олег Мазур // Математика в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.13-21
|
>17.
| Кочерга О. Людина і світ/Оксана Кочерга // Психолог (Шкільний світ):БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2011. т.№ 39 (жовтень).-С.21-23
|
>18.
| Яценко Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти/Таміла Яценко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 5.-С.27-29.
|
>19.
| Куриш С. Методологічні передумови ефективності навчальної роботи з іноземних мов в умовах профілізації освіти/Світлана Куриш // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.10-13
|
>20.
| Швець В. Наближені обчислення під час вивчення степеневої функції/В. Швець, І. Жук // Математика в рідній школі, 2015. т.№ 3.-С.18-23
|
>21.
| Україна. М-во освіти і науки. Навчальна програма з української мови для профільного навчання учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям, профіль - українська філологія 2017 /Україна. М-во освіти і науки // Українська мова і література в школах України, 2018. т.№ 3.-С.3-13.
|
>22.
| Опорні заклади освіти Кіровоградщини // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.Вкладка
|
>23.
| Богданова Любов Організація допрофесійної підготовки учнів/Любов Богданова // Директор школи (Шкільний світ), 2013. т.№ 11/12.-С.72-85
|
>24.
| Заблоцька Н. Організація профільного навчання в гімназії/Н. Заблоцька // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 9.-С.18-21.
|
>25.
| Василенко Н. Організація прфільного навчання в середній школі /Н. Василенко // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 21.-С.15-24.
|
>26.
| Крупник В. Освітній округ для сільських школярів/В. Крупник // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 23/24.-С.82-104
|
>27.
| Даценко Л. М. Основи геоінформаційних систем і технологій/Л. М. Даценко, В. І. Остроух // Географія та економіка в рідній школі, 2019. т.№ 3.-С.2-8
|
>28.
| Єргіна О. Особливості використання варіативної складової навчального плану/Оксана Єргіна // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 30 (жовтень).-С.14-16
|
>29.
| Овдієнко Л Перехід до профільної школи - веління часу /Л, Овдієнко Л // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 10.-С.18-20
|
>30.
| Сіраєва О. Перспективи якісної багатопрофільної освіти/О. Сіраєва // Директор школи (Шкільний світ), 2015. т.№ 7/8.-С.73-78
|
|
|