Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (40)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 361
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Ядранський Д. Праця як соціально-психологічний феномен розвитку суспільства/Д. Ядранський // Соціальна психологія, 2009. т.№ 1.-С.93-102
2.

Козубенко Т.М. Соціально-психологічний театр як засіб формування ціннісних орієнтацій підлітків та учнівської молоді/Т. М. Козубенко, Т. М. Чертова // Виховна робота в школі, 2009. т.№ 3.-С.16-21
3.

Світлична Н. Психологічний супровід професійного самовизначення старшокласників/Н. Світлична // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 17.-С.15-19
4.

Безкоровайна О. Самоствердження як важливий соціально-психологічний феномен становлення особистості раннього юнацького віку/О. Безкоровайна // Рідна школа, 2009. т.№ 4.-С.32-35
5.

Бондарчук Н. Психологічний погляд на імідж учителя /Н. Бондарчук // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 3/4.-С.1-40
6.

Кириченко В. Уявлення працівників про організаційну культуру та соціально-психологічний клімат на підприємстві/В. Кириченко // Соціальна психологія. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2009,N N 1.-С.121-130
7.

Коробко С. Психологічний тренінг для молодших школярів/С. Коробко // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 21.-С.1-70
8.

Макарчук Н. Психологічний контекст кризи тридцяти років/Н. Макарчук // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 14.-С.8-9
9.

Мерзлякова О. Розділ 10. Коли психологічний тренінг стає небезпечним /О. Мерзлякова // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 1.-С.6-10
10.

Марчак С. Психологічний комфорт педагога/С. Марчак // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 29/30.-С.17-20
11.

Москалець В.П. Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності /В. П. Москалець // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 10.-С.1-8
12.

Рачова Н. Психологічний супровід управлінської діяльності/Н. Рачова // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 3.-С.9-13
13.

Сухіна Н. Психологічний супровід батьків дітей з особливими потребами/Н. Сухіна // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 47.-С.27-30
14.

Трухан О. Психологічний аналіз життєвих цінностей студентів різних професійних напрямків/О. Трухан // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 12.-С.52-57
15.

Моклиця М. Тарас Шевченко як психологічний експресіоніст/М. Моклиця // Сучасність, 2002,N 7-8.-С.136-149
16.

Хоменко О. Психологічний моніторинг як засіб психологічного супроводу учнів у школі повного дня /О. Хоменко // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.107-111
17.

Горбунова В.В. Як спланувати психологічний експеремент? (знайомство з процедурою планування експерементів Д.Кемпбелла)/В. В. Горбунова // Практична психологія та соціальна робота, 2010. т.№ 4.-С.12-16
18.

Трухан О. Психологічний аналіз політичних стереотипів студентів /О. Трухан // Соціальна психологія. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2009,N N 2.-С.49-57.
19.

Загребной В. Психологічний портрет керівників компаній/В. Загребной // Фінансовий ринок України. -Київ:Українське агенство фінансового розвитку, 2010,N N 8.-С.21-22
20.

Макеєва І. Мотивація навчання як соціально-психологічний чинник підвищення кваліфікації співробітників бібліотек вищої школи/І. Макеєва // Вісник Книжкової палати, 2008,N N 12.-С.19-21.
21.

Громова Т. Розмаїття впливу музики на психологічний стан людини/Т. Громова // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 33.-С.30-31.
22.

Голобородько Я. Соціальний інтер'єр чи психологічний дизайн? (художні дилеми Марії Матіос)/Я. Голобородько // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2008,N N 12.-С.81-85.
23.

Олещук І. Сучасний психологічний підхід до проблеми індивідуалізації навчальної діяльності учня /І. Олещук // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2008,N N 34.-С.6-10.
24.

Рилова Н. Соціально - психологічний театр "Liberte"/Н. Рилова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 12.-С.12 - 14.
25.

Глушко О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії/О. Глушко // Рідна школа, 2011. т.№ 1-2.-С.67-70
26.

Мельник М. Психологічний та кримінальний аналіз поняття "обмежена осудність"/М. Мельник // Право України, 2011. т.№ 2.-С.341-343
27.

Авдєєва І. М. Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів/І. М. Авдєєва // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 2.-С.1-7
28.

Климчук В. О. Методики дослідження внутрішньої мотивації/В. О. Климчук, В. В. Горбунова // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 2.-С.11-16
29.

Хуснутдинова - Жербер Л. Дети не от мира сего/Л. Хуснутдинова - Жербер // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 2.-С.54-56
30.

Пов'якель Н. Професійна ідентичність медичного психолога : соціально - психологічний аналіз/Н. Пов'якель // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 1.-С.79-80
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)