Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивні методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Кожедуб Навчання читанню художніх творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві/Лідія Кожедуб // Вища школа, 2011. т.№ 3.-С.105-113
|
>2.
| Постельняк А. Імпульс до творчості. Сучасні підходи до організвції методичної роботи в сільській школі/А. Постельняк // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 12 (грудень).-С.6-27
|
>3.
| Фурс М.В. Интерактивные формы обучения - средство повышения уровня профессиональной подготовки студентов/М. В. Фурс // Alma mater, 2011. т.№ 10.-С.29-33
|
>4.
| Скоробреха Л. Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках математики, 2 клас/Лариса Скоробреха // Початкова школа, 2012. т.№ 3.-С.42-43
|
>5.
| Требик О. Електронний шкільний журнал успішності. Створення та використання/Олена Требик // Математика в сучасній школі, 2012. т.№ 4.-С.31-35
|
>6.
| Дуняшенко Наталія Неслухняність чи спосіб утвердження власного "Я"? (за оповіданнями В. Винниченка "Федько-халамидник" та А. Тарковського "Точильники") : конспект уроку з української літератури/Наталія Дуняшенко // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 7.-С.33-41
|
>7.
| Завалевський Ю. Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання/Ю. Завалевський // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 2.-С.7-21
|
>8.
| Горілко Марина Методичний тиждень педагогічної майстерності/Марина Горілко // Завуч (Шкільний світ), 2013. т.№ 23.-С.10-12
|
>9.
| Гладун Ю. Підвищення ефективності навчального процесу/Ю. Гладун, К. Скрібцова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 11.-С.24-29
|
>10.
| Митник О. Психолого-педагогічні умови розвитку дитячої творчості в навчально-виховному процесі/Олександр Митник, Олександр Кочерга // Початкова школа, 2014. т.№ 11.-С.3-6.
|
>11.
| Крищук Н. С. Сучасні форми і методи в процесі вивчення географії/Н. С. Крищук // Географія та економіка в рідній школі, 2016. т.№ 4.-С.21-27.
|
>12.
| Андрущенко Л. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивного навчання на уроках історії/Л. Андрущенко // Історія в рідній школі, 2015. т.№ 11.-С.10-13
|
>13.
| Бойко Л. М. Підсумки діяльності районних (міських) методичних кабінетів (центрів) у 2015-2016 н. р. та пріоритетні завдання на 2016-2017 н.р./Л. М. Бойко // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.3-7
|
>14.
| Козінцева Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів/Тетяна Козінцева // Початкова школа, 2018. т.№ 2.-С.10-13
|
>15.
| Решетило Л. Г. Методична розробка уроку англійської мови для студентів професійно-технічних закладів/Л. Г. Решетило // Іноземні мови, 2018. т.№ 1.-С.47-52
|
>16.
| Чорна Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання/Наталія Чорна // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.50-52.
|
>17.
| Федосєєв С. Розробки інтерактивних уроків з початків математичного аналізу/Станіслав Федосєєв // Математика в рідній школі, 2018. т.№ 12.-С.31-38
|
>18.
| Коваленко Т. В. Змішане навчання на уроках зарубіжної літератури та російської мови як шлях до створення ситуації успіху (методичні рекомендації)/Т. В. Коваленко // Зарубіжна література в школі, 2019. т.№ 3/4.-С.10-33
|
>19.
| Дерев'янко О. О. Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору/О. О. Дерев'янко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 5 (трав.).-С.10-15
|
>20.
| Кучерук Формування риторичної культури студентів-полоністів з використанням інтерактивних методів навчання/Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України, 2020. т.№ 6.-С.3-6
|
>21.
| Штааке 12 приголомшливих ідей для проведення уроку [хімії]/Джил Штааке // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 10.-С.30-37
|
>22.
| Заніздра Сторінками історії/Ірина Заніздра // Історія України (Шкільний світ), 2020. т.№ 11/12.-С.44-55
|
>23.
| Філатова С. Ю. Використання елементів інтерактивних технологій на уроках географії/С. Ю. Філатова // Географія та економіка в рідній школі, 2020. т.№ 10.-С.9-17
|
>24.
| Швець М. О. Розвиток креативного мислення учнів і краєзнавча робота на уроках географії та у позакласній роботі/М. О. Швець // Географія та економіка в рідній школі, 2020. т.№ 10.-С.18-20.
|
>25.
| Дмитрієва Креативно-інноваційна траєкторія самовираження особистості на уроках літератури/Лариса Дмитрієва // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 11 (листоп.).-С.14-15
|
>26.
| Войнаровська Інноваційні методики та інформаційні технології у фізичному вихованні студентської молоді/Наталія Войнаровська // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2019. т.Вип. 1 (6).-С.54-57
|
>27.
| Загорулько Впровадження інтерактивних технологій навчання на заняттях з іноземної мови у процесі формування іншомовного спілкування/Людмила Загорулько // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.75-78
|
>28.
| Лясота Сучасні інформаційні технології та методи навчання учнів покоління Z/Марта Лясота // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2019. т.Вип. 1 (6).-С.133-135
|
>29.
| Удод Застосування сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик в процесі підвищення якості навчання професійно-спрямованого іншомовного спілкування студентів/Ірина Удод, Дмитро Безбабний // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2019. т.Вип. 1 (6).-С.197-199
|
>30.
| Ткач Формування та розвиток фахових компетентностей на заняттях загальнотехнічних дисциплін шляхом застосування інтерактивних вправ/Жанна Ткач // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.324-327
|
|
|