Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (46)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-42 
1.

Коростіль М. Інтерес до навчання/М. Коростіль // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.52-53
2.

Жигорева М.В. Социально значимые показатели интеграции детей со сложными нарушениями развития /М. В. Жигорева // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2009,N N 3.-С.139-144
3.

Зайцева Л.І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі/Л. І. Зайцева // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.27-37.
4.

Берко І. Шлях до реалізації творчої особливості /І. Берко // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.37-39.
5.

Голікова Л. Розвиток критичного мислення на уроках фізики /Л. Голікова // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.33-36.
6.

Заєць В. Міжпредметні лінгвістичні лабороторії як форма інтегрування учнівських знань/В. Заєць // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах). -Київ:Дивослово, 2009,N N 7/8.-С.41-42.
7.

Засєкіна Т. Технологія навчання фізики у класах фізико-математичного профілю /Т. Засєкіна // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.49-51.
8.

Новоселецька Т. Технологія співробітництва індивідуальностей під час вивчення математики в умовах ліцею/Т. Новоселецька // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.46-48.
9.

Панасюк З. Дослідницька робота-стимул науково-пізнавальної діяльності учня /З. Панасюк // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.26-32.
10.

Рібуун Ю. Граматичні намистини для цікавої дитини. Дидактичні ігри для дітей 4-7 років/Ю. Рібуун // Палітра педагога. -Киев:Преса України, 2009,N N 4.-С.15-18.
11.

Фатєєва В. Самостійна робота учнів у сучасній особистісно орієнтованій концепції викладання історії/В. Фатєєва // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.64-66.
12.

Скульська В.Є. Соціально-економічні чинники розвитку професійного навчання незайнятого населення в сучасних умовах/В. Є. Скульська // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.62-68.
13.

Кліменко В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профелю /В. Кліменко // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.57-63.
14.

Ковальова К. Підготовка студента - магістранта до проведення успішної лекції/К. Ковальова // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.51-56.
15.

Мартиненко С. Когнітивний компонент як складова моделі пдготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності /С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.44-50.
16.

Цукерман Г.А. Развивающее обучение: генетико-моделирующий эксперимент/Г. А. Цукерман // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2010,N N 4.-С.128-141.
17.

Беззуб`як М.Й. Соціум і соціальне навчання /М. Й. Беззуб`як // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 1.-С.164-169
18.

Гульпа Л.Ю. Роль педагогічного спілкування у формуванні міжособистісної комунікативної компетенції/Л. Ю. Гульпа // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 1.-С.33-36
19.

Иоффе А.Н. Мотивация в обучении истории и обществознанию/А. Н. Иоффе // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.4-8
20.

Кудрявцева Т.Ю. Индуктор в технологии педагогической мастерской как средство мотивации/Т. Ю. Кудрявцева // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.22-25
21.

Куликова Л.Б. Создание научной и учебно-методической литературы по античной истории, мифологии и культуре, класическим древностям в ХVІІІ - ХІХ вв./Л. Б. Куликова // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 1.-С.139-147
22.

Ляпина Н.Н. Структурированая дискуссия и другие способы развития мотивации /Н. Н. Ляпина // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.9-14
23.

Остапенко А. Засвоєння знань та освоєння вмінь: подібність і розходження процесів/А. Остапенко // Завуч (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2009,N N 7.-С.3-6
24.

Эсаулова В.В. Мотивация учащихся в форме творческого зачета (на примере обобщающего занятия по реформам Петра І)/В. В. Эсаулова // Преподование истории в школе. -Москва:Известия, 2009,N N 6.-С.15-18
25.

Пономарьова Г. Мотивація у виборі профілю навчання/Г. Пономарьова // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2011,N N 7.-С.11-16.
26.

Яценко Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання/Т. Яценко // Українська мова і література в школі. -Київ:Інститут педагогіки АПМ України, 2010,N N 8.-С.46-48.
27.

Хорькова Л. Набуваємо знань граючись/Людмила Хорькова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.червень (N 23) .-С.11-12
28.

Войтович І. План науково - методичної роботи /І. Войтович // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 19/20 (липень).-С.34-39
29.

Крючкова І. Технологія Школи завтрішнього дня/Ірина Крючкова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 26 (липень).-С.6-10
30.

Котенко В. Прощавай, початкова школо!/В. Котенко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 7.-С.39-41
 1-30    31-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)