Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (38)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 138
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-138 
1.

Абанкина И. Доступность качественного общего образования/И. Абанкина, Т. Абанкина, Н. Осовецкая // Народное образование, 2009. т.№ 1.-С.24-31
2.

Калита С.П. Трансляция социального опыта в образовательном процессе на фоне культурологической компетенции /С. П. Калита // Alma mater, 2009. т.№ 1.-С.45-49
3.

Дячук В. Оновлення освітнього середовища/В. Дячук // Початкова освіта (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет з дошкільної та початкової школи, 2010,N N 7.-С.6-8
4.

Наумов Б.М. Яка школа навчить мислити?!/Б. М. Наумов // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 2.-С.139-146
5.

Перехейда О. Моніторинговий супровід в якості освіти в гімназії /О. Перехейда // Директор школи, ліцею, гімназії, 2010. т.№ 1.-С.64-70
6.

Велігорська С. Еколого-натуралістичні напрями позашкільної освіти на територіях та об'єктах природно-заповідного фонду [Чернігів. обл.]/С. Велігорська // Біологія (Шкільний світ). -Київ:Редакції газет природничо-математичного циклу, 2010,N N 6.-С.4-6.
7.

Усенко О. Інноваційні моделі державного управління освітою на шляху до створення громадянського суспільства в Україні/О. Усенко // Вісник НАДУ, 2009,N N 3.-С.270-278.
8.

Зязюн І.А. Проективний аналіз технологій педагогічної дії/І. А. Зязюн // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.22-33.
9.

Матвієнко О.В. Інформаційна освіта: теоретико-методологічні підходи /О. В. Матвієнко // Педагогiка i психологiя, 2010. т.№ 2.-С.88-96
10.

Зіньковський Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми /Ю. Зіньковський // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 3/4.-С.36-43.
11.

Доні Л. Школа сприяння здоров`ю - складова школи соціалізації особистості /Л. Доні, І. Гриньова, Т. Слєпа // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 3.-С.4-16.
12.

Ступкевич О. Школа культури здоров`я - школа розвитку сучасної компетентної особистості /О. Ступкевич // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 3.-С.17-24.
13.

Перехейда О. батьківські збори / О. Перехейда // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 28.-С.1.
14.

Плохій З. еколого - розвивальне середовище дошкільного навчального закладу ( інноваційні підходи ) /З. Плохій // Дошкільне виховання. -Київ:Світич, 2010,N N 7.-С.6 - 10.
15.

Побатова Н. Ландшафтний дизайн/Н. Побатова // Дошкільне виховання. -Київ:Світич, 2010,N N 7.-С.32.
16.

Якименко Л. Базова програма в освітньому просторі українського довкілля /Л. Якименко // Дошкільне виховання, 2010. т.№7.-С.2 -5
17.

Поліщук В.П. Практична школа Прокоповича і сучасна пасічницька освіта/В. П. Поліщук // Пасіка. -Київ:Пасіка, 2010,N N 7.-С.22-24.
18.

Карпов А.О. Современная теория научного образования: проблемы становления /А. О. Карпов // Вопросы философии. -Москва:Вопросы философии, 2010,N N 5.-С.15-24.
19.

Сапожников С.В. Європейські виміри албанської освіти. Функціонування освітньої системи республіки Албанія як країни - члена Чорноморського економічного співтовариства/С. В. Сапожников // Гуманітарні науки. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.87-91.
20.

Репинецкий А.И. Война и образовательный уровень населения России /А. И. Репинецкий // Российская история. -Москва:Наука, 2010,N N 4.-С.64-69.
21.

Гузоватий С. "Щоб зерна науки зросли урожаєм мудрості та натхнення."/С. Гузоватий // Життя Семенівщини, 2010,N N 72.-С.1-2.
22.

Кириленко І. Наша альма матір./І. Кириленко // Пасіка, 2010,N N 7.-С.25-26
23.

Бебик В. Менеджмент інтелектуально-освітньої сфери глобального суспільства/В. Бебик // Політичний менеджмент, 2010. т.№3.-С.132-146
24.

Базалук О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти /О. Базалук // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2010,N N 2/3.-С.49-55.
25.

Калініна Л. Культура як цивілізаційний феномен в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом/Л. Калініна, Г. Калініна // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2010,N N 2/3.-С.70-78.
26.

Нідзельська В. Управління розвитком здоров'я зберігаючого освітнього простору навчального закладу: практичні аспекти /В. Нідзельська // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2010,N N 2/3.-С.157-162.
27.

Рябченко О.Л. Чистки студентського складу вищих навчальних закладів Радянської України (1920-ті рр.)/О. Л. Рябченко // Український історичний журнал. -Київ:Дієз-продукт, 2010,N N 5.-С.136-152.
28.

Пивоваров В. Становлення та розвиток чоловічої гімназійної освіти у Житомирі в ХІХ ст./В. Пивоваров // Історичний журнал. -Київ:Вища школа, 2010,N N 1/3.-С.236-245.
29.

Мельничук О. Поняття та особливості освітніх правовідносин /О. Мельничук // Юридична Україна, 2010,N N 11.-С.15-19.
30.

Шаповал Р.В. Освітня діяльність в Україні: проблеми та перспективи розвитку/Р. В. Шаповал // Європейські перспективи, 2010. т.№ 4.-С.36-40
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-138 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)