Пошуковий запит: (<.>S=Письменники американські, 19 ст.<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Бондар О. Поема Генрі Лонгфелло "Пісня про Гайавату"/О. Бондар // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2009. т.№ 2.-С.38-40
|
>2.
| Эдгар Аллан По от "А" до "Я" // Книжное обозрение, 2009. т.№ 1-2
|
>3.
| Кабакова О. Стихія повітря в новелістиці Едгара По: шанобливий діалог із Гастоном Башляром /О. Кабакова // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2009,N N 12.-С.83-86
|
>4.
| Іскандарова Н. Східна казка, жіноча тема та західні стереотипи у творчості Едгара Алана По/Н. Іскандарова // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2010,N N 11.-С.69-73.
|
>5.
| Джалагония В. Тропою волка/В. Джалагония // Эхо планеты. -Москва:ИТАР-ТАСС, 2011,N N 10/11.-С.38-41.
|
>6.
| Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу(Статті) // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 11.-С.21-23
|
>7.
| Федосова Т. Прекрасное - для всех людей/Т. Федосова // Дошкольное воспитание, 2011. т.№ 12.-С.24-30
|
>8.
| Сипко Робота над художньою розповіддю за новелою О.Генрі "Дари волхвів"/Людмила Сипко // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.49-50
|
>9.
| Кашуба Є. "Казкова невичерпна скриня". Тема двійника і самотності в новелах "Вільям Вільсон" та "Людина натовпу" Е. По/Євдокія Кашуба // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2012. т.№ 3.-С.15-16
|
>10.
| Янкович О. В. Романтична поезія як "творення прекрасного за допомогою ритму" (Е. По "Крук", Є. Гребінка "Українська мелодія", В. Забіла "Соловейко", М. Петренко "Небо") /О. В. Янкович, І. Д. Ханчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2012. т.№ 2.-С.21-25
|
>11.
| Григоренко О.П. Система уроків за романом Елеонор Портер "Полліанна"/О. П. Григоренко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3.-С.17-25
|
>12.
| Іващенко А. О. Ідея радості життя й відкриття світу у романі Е. Портер "Полліанна". 5 клас/А. О. Іващенко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3.-С.26-27
|
>13.
| Дець Н. С. Філологічний аналіз художнього твору. Фрагменти конспектів уроків/Н. С. Дець // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3
|
>14.
| Ніколенко "Ми всі повинні знайти свій смисл життя." Християнські цінності в романі Елеанор Портер "Полліанна"/Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 1.-С.14-17
|
>15.
| Шкарупа У "Лабіринт" ! Літературні брейн-ринги як спосіб організації вдумливого читання творів/Олена Шкарупа // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.19-23
|
>16.
| Мацкова Запорука успіху - знання/Леся Мацкова // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.32-34
|
>17.
| Гончарук Дедукцію - на урок !/Людмила Гончарук // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.35-37
|
>18.
| Олексієнко О. Д. Мистецтво бути Людиною (Втілення в образі Бермана найкращих людських рис за новелою "Останній листок" О. Генрі.)/О. Д. Олексієнко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 2.-С.50-51
|
>19.
| Іващенко Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна". Урок-тренінг/Алла Іващенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 3.-С.24-26
|
>20.
| Шпилька Штрихи до портрета письменника. Матеріал для пожвавлення уроків за творчістю Р. Л. Стівенсона. 6 клас/Ірина Шпилька // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 3.-С.27-29
|
|
|